vraagje allergische reactie voeding en.groene poep

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door flowertje, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn zoontje krijgt van.zijn voeding exceem op 1 wang het breid langzaam uit na de andere wang...
    nu ben.ik overgestapt naar kruitvat voeding exstra care die verkleibt de risico op moemelkallergie nu krijgt hij nog steeds exceem en.lijkt het niet wegtegaan..
    de huisarts heeft me hormoonzalf gegeven sinds gisteren gebruik.ik die maar het lijkt nog niet minder te worden...
    Hij heeft nu ook al dik 2 weken groene poep het is erg stroperig zachte donker groene poep wat kan dit zijn ...
    me huisarts doet steeda moeilijk en zegt elke baby kan.exceem hebben maar aiden heeft het vest flink in zijn gezicht

groetjes desiree

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Desiree,

De groene poep is heel normaal. Bij de Kruidvat extra care voeding zijn de koemelkeiwitten iets voorbewerkt. Dit geeft, net als bij een hypo-allergene voeding, een groene ontlasting. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Vervelend dat je zoontje wat eczeem heeft. Het is daarbij niet gezegd dat hij ook een allergie heeft voor koemelkeiwit. Wanneer er wel sprake is van een allergie, hebben kindjes vaak meer klachten. Wanneer de eczeem erger wordt en je zoontje krijgt nog meer klachten, dan is het misschien fijn om het nog eens met de huisarts te bespreken.

Groetjes Linda

Deel Deze Pagina