Een Oost-Duitse moeder heeft haar jonge dochter jarenlang gedwongen bijtende ontkalker en azijn te drinken. Het kind is daardoor invalide geworden. De nu 27-jarige moeder moet zich voor de rechter verantwoorden voor haar daad. Ze gaf ook toe haar dochter Lea-Marie (5) met kokend water te hebben overgoten om verzekeringsgeld te kunnen innen. Een psychiater oordeelde maandag tijdens het proces in het Oost-Duitse Rostock dat de vrouw volledig toerekeningsvatbaar is. De werkloze moeder zei dat ze zich door het kind vaak overbelast had gevoeld. Ze gaf al aan haar dochter, die in een pleeggezin is opgenomen, 30.000 euro smartengeld te willen betalen. Hoe diep kan je zinken
Jezus mina dan spoor je echt niet wat een idioot wijf zeg sorry heb hier geen woorden meer voor. jennie72
Het is echt vreselijk....Maar dit soort dingen geburen heel vaak. In Lille en Parijs zijn er heel veel vrouwen die het beentje van hun kind eraf hakken, zoadat ze meer geld ontvangen als ze bedelen etc.
Word helemaal eng als ik erover nadenk, en dat ze dat nu pas hebben ontdekt! Mensen zijn zo vreselijk op zichzelf gericht! Ik begrijp dat ze toerekeningsvatbaar was? Volgens mij bestaat er een naam voor dit ziektebeeld, heeft veel met aandacht vragen te maken. ](*,)