7 miljoen zaadjes, behoefte aan positieve verhalen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babsies, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sterre: heb je de HA al gebeld? Ja wij zitten in ronde 5. Wil ook niet meteen naar de MMM, vriendlief weet nog niet precies wat hij wil. Ik weet iig wel dat ik even met de ha wil praten over hoe en wat omtrent zijn verminderde vruchtbaarheid. Als het ff kan wil ik niet een heel jaar zelf proberen maarja, zoals Danitcha zegt zou dat zomaar zo kunnen zijn.

@Danitcha: eindelijk dan de verwijzing, hopelijk kunnen ze jullie snel helpen met het maken van een wondertje :D

@Luckybird en Pruts: tnx meiden! Het kan wel! :D

2. Yuppie

Yuppie Lid

26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn beste vriendin: 2mln. Ze moesten het een half jaar aankijken en paf. Raak. Nu inmiddels alweer de derde keer...

Als er maar een Pietertje Hoogenband tussen zit, denk ik dan maar.

3. sterre81

sterre81 Actief lid

24 aug 2010
    484
    2
    0
    civiel technisch
    Friesland
    meiden: wat krijg ik hier toch weer positieve energie van de verhalen van vrouwen die zwanger zijn ook al heeft de man minder zaadcellen!
    Thanks!!!!

babsies: nee nog niet de ha gebeld. ik denk dat we het volgende onderzoek maar afwachten..
    Wij zijn nu een jaar bezig. Maar mijn vriend is veel weg voor zijn werk dus zit klussen rond de ei sprong er niet altijd in. En daarbij is mijn cyclus ook niet heel regelmatig.. betje onhandig. Maar de berichten van de meiden hiervoor geven goede moed!

4. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ventje had ook maar 5 miljoen. Stonden aan het begin van mmm en zouden doorgestuurd worden naar uroloog. En toen toch spontaan zwanger geworden van onze prachtige zoon. Wij zijn ongeveer anderhalf jaar bezig geweest.

Ben benieuwd hoelang het nu gaat duren.

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Volgens mij had mijn man de laatste keer 9 miljoen. Daarvoor was het twee keer minder, maar weet niet meer precies hoeveel. Ik werd na 14 maanden zwanger.

6. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Wij zijn ook de MM in geweest,omdat mijn vriend zijn zaad niet best was/is.
    Hij had te weinig zaad en van wat er aanwezig was was heel traag.
    Wij hebben 3 IUI's gehad en toen werd er gezegd dat er met IUI niet of nauwelijks kans op een zwangerschap zou zijn.
    Toen zijn we doorgestuurd naar het erasmus voor een gesprek met een andere arts.
    We kwamen na een gesprek er op uit dat de volgende stap waarschijnlijk ICSI zou worden.
    We moesten opnieuw een zaad onderzoek laten uitvoeren.

Maar......anderhalve week later bleek ik spontaan zwanger te zijn!!!!:D
    We konden ons geluk niet op en nog steeds niet.

Over een tijdje gaan we dan ook ,zonder MM, voor een spontane 2de baby.

7. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Wij hebben vorige week ook een zaadtest laten doen. In eerste instantie maakte ik me zorgen om mn korte lf (rond de 9 dagen). Heb er voor de ha 2 cycli bijverzonnen, omdat ze anders niks zouden doen. Nu blijkt dat er 29 miljoen zaadjes waren (per ml geloof ik), maar dat het erg langzaam is en afwijkt qua vorm. Er was maar 5% goed (of 15%, dat wist mn vriend niet meer). Nu gaan we donderdag voor een 2e keer zaad inleveren waarschijnlijk. Hij heeft nu wel antibiotica, maar volgens de doktersassistent heeft dat geen invloed op het zaad zelf. We gaan dit toch maar aangeven als we het donderdag brangen. Mocht het weer niet goed gaan, dan worden we doorverwezen naar de gyna. Spannende tijden dus!

Deel Deze Pagina