Gisteren was mijn NOD en ik heb vanmorgen getest.... Dit streepje kwam echter pas na 7 minuten tevoorschijn ipv de voorgeschreven 5 minuten.... Nu heb ik van iemand gehoord dat de KV 2v5 tegenwoordig altijd iets langer nodig hebben. Is iemand daar mee bekend? En hoe zit het met indrogers, zijn die al na 7 minuten zichtbaar of duurt dat meestal wat langer? Streepje lijkt namelijk wel roze maar ik twijfel toch een klein beetje (ook omdat ik gisteren op NOD een heel klein beetje bloedverlies heb gehad).
Deze ziet er gewoon positief uit hoor! Mooi roze. Ik geloof niet dat dit een indroger is. Gefeliciteerd!
Is dit 3x dezelfde test? Ik vind het een lastige foto, zie ze liever onder elkaar. Dat gezegd hebbende zie ik wel een streepje en lijkt hij roze. Wel vind ik hem erg licht voor na NOD. Voorzichtig gefeliciteerd dus.
Gewoon positief. K2v5 doet er tegenwoordig gewoon wat lang over bij prille zwangerschap. Gefeliciteerd! Of het goed gaat is natuurlijk altijd afwachten. Maar als bloed weg blijft vanaf nu zullen je testjes ook vast gaan oplopen de komende dagen.
Bedankt dames!! Dit is idd 3x dezelfde test. Die van vanmorgen met ochtendurine. Dat hij licht is voor één dag na NOD kan kloppen, ik heb een hele korte LF dus ik zit vandaag pas op 11 DPO
En dat in ronde 1..... Ik ben flabbergasted.... Nou ja, eerst dat bloedverlies maar eens afwachten, en dan woensdag weer testen in de hoop dat ie dan duidelijker is en wél binnen 5 minuten verschijnt!
Dat durf ik echt nog niet hoor Als ik woensdagochtend een mooie duidelijke test heb en geen bloedverlies meer heb gehad, doe ik misschien donderdag een CB met wekenindicator.
Ik durf je niet te feliciteren, hier ook een streepje naar 7/10 min en wel ongesteld geworden. Hoop dat hij morgen mooi is opgelopen.