Mijn zoontje is nu 7 mnd oud en hij krijgt 4 flessen opvolgmelk (nutrilon), 's ochtends fruithapje (tussen fles 1 en 2) en 's avonds "warm" eten (tussen fles 3 en 4). Het is misschien heel onnozel hoor maar moet ik dan pap geven? Zo ja, vervangt dit dan een fles, of meng ik dat ofzo... Voel me best een beetje dom, maar een kennis begon over pap, en toen dacht ik... oh jee moet mijn zoontje dat nu ook hebben.... Wie heeft tips? Thanks!
Je kunt de melkpoeder gewoon mixen met water (zals een normale fles) en daar dan schepen bambix dor heen doen...Tegenwoordig wat je ook hebt is Melkappel van bamibx, daar hoef je alleen maar warm ater bij te doen, aagezien dat pap is MEt opvolgmelk...super handig!
Milou heeft vanaf 5 maanden 's avonds nutrix (rijstebloem) in de fles erbij gekregen( dus bij de opvolgmelk). Vanaf 7 maanden zijn we overgestapt op molenaars granenpap (gemaakt van opvolgmelk) die ze dan 's ochtends krijgt met een lepeltje ipv een fles. De nutrix in de avond hebben we toen langzaam afgebouwd. De pap krijgt ze nu nog steeds 's morgens. (gemaakt met halfvolle melk) Met 7 maanden mogen ze zelfs al brood hebben, je hoeft dus geen pap te geven, als je dat niet wilt. Vraag het voor de zekerheid even na bij het CB die hebben jou en je kindje gevolgd. Doe vooral waar jij en je kindje zich het prettigst bij voelen.
bridgett krijgt al vannaf 4 mnd nutrix savonds door dr laatste fles. en sochtends nu bambix van dr ochtendfles wij mochten sinds afgelopen maandag gaan afbouwen naar 2,5 fles. en ze mag nu savonds wat yoghurt als toetje. nu kreeg ze haar groente terwijl wij aan tafel aten maar ze eet dan niet super dus krijgt ze nu rond 4 uur half 5 dr groente en als wij eten wat yoghurt of als we wegzijn met eten dan neem ik zo'n kwarkbakje van nestle mee met aarbei smaak.omdat yoghurt zo dun wordt... ik doe door dr yoghurt een beetje diksap anders is t zo zurig.ze vindt t heerlijk.