Kan het zijn dat kindjes reageren als ze overstappen van nutramigen 1 naar 2? Mijn zoontje krijgt nu neocate maar ze gaan hem binnenkort provoceren met nutramigen 1. dit is het enige dat ze in het ziekenhuis hebben en daarom krijgt hij dan 1. Als hij hier niet op reageert, blijft hij dit dus drinken. Alleen is hij dan al 13 maanden en volgens mij krijgen ze vanaf een jaar nutramigen 2. Dus dan gaat hij als hij thuis is 2 drinken. Kan het zijn dat hij dan alsnog kan reageren op nr 2? En kan het kwaad om 1 te blijven geven als je al ouder bent?
onze zoon krijgt ook nutramigen 2, dat is vanaf 6 maand. hij heeft geen reactie gegeven toen wij over gingen van 1 naar 2.
Hier ook geen reactie van nr 1 naar nr2. Volgens mij is het principe hetzelfde alleen iets anders ivm andere behoefte vit/mineralen?
Sommige kinderen reageren wel op Nutramigen2 en niet op de 1. Die gaan gewoon door met N1, zelfs wel tot 2 of 3 jaar als dat nodig is.
Ja in het ziekenhuis is de diƫtist gevraagd en die zei dat het verschil alleen in de mineralen en eiwitten zat. En aangezien mijn manneke heel heftig reageert op (allerlei soorten) eiwitten, vind ik dat toch wel een overweging waard.