Lieve moeders, mijn uitzet heb ik nu bijna compleet, maar ik weet niet wat ik moet kopen voor de billetjes van de baby! Misschien een beetje een stomme vraag ... Ik heb wel al Sudocreme in huis, maar moet ik niet wat meer hebben? Kan iemand mij verder helpen? Jullie weten vast wat ik moet kopen. Groetjes en alvast bedankt, Dominique
ik heb voor al me kids in huis gehad en nog talkpoeder voor als de luieruitslag nattig is dan helpt creme niet zo goed en verder is het afwachten wat het beste werkt op de huid van je baby bij mijn kids werkt de sudocreme niet echt maar weer wel de zinkzalf van natusan.
Yassir heeft al 2 wkn luieruitslag en ik smeer paar keer per dag met Sudocreme en ik zie geen resultaat. Kinderarts gaf als advies om slaolie te proberen. Dat ga ik vanaf morgen proberen en wellicht dat dit wel helpt. Wat ook heel goed is Bepanthem of zoiets. Deze is iets duurder dan sudocreme maar is erg goed. Als slaolie niet helpt dan gaan we naar de Etos(kruidvat verkoopt het niet) en gaan we zo'n tubbetje halen. Heel veel succes
bepanthen zalf is inderdaad een wondermiddeltje als je kleintje al uitslag heeft! je ziet na een paar keer smeren al verschil. verder gebruiken wij hier sudocreme!
Ik heb hier zowel bepanthen als sudocreme... Ik denk dat het per baby verschillend is wat goed aanslaat. Bij Valentino werkt de sudocreme eigenlijk het beste... als hij ergens rode huid heeft.. smeer ik het erop en even daarna is het weg. Luieruitslag.. ken ik eigenlijk niet... heeft hij nog nooit gehad.
Hier ook nog nooit luieruitslag *afkloppen* Maar als haar billetjes wel eens rood zijn altijd sudocreme!
hoi mijn zoontje heeft ook heel erg last gehad van luieruitslag, ik geb toen bij de apothrerek gevraagt en kreeg toen een tube creme en die hielp heel goed, ben alleen de naam kwijt maar bij de apo weten ze dat wel, het hielp heel erg goed binnen 1 dag al resultaat
Mijn moeder gebruikte vroeg bij ons nutrix van lancome, mijn zus en broers hebben dit ook bij hun kids gebruikt en zweren er allemaal bij. Ik weet dus ook al wat er straks bij mij in het laatje komt te liggen...
Ik gebruik het voor me tepelkloven bepanthen giga spul (maar dat is natuurlij off topic) Voor daan heb ik sudocreme mocht hij het krijgen. maar aangezien hier het hele zwitzal arsortiment staat is er ook nog talkpeoder, zinkzalf gewoon zalf enz enz.
Maar, als je kind nou geen luieruitslag heeft? Sommigen zeggen dat ze dan preventief een creme gebruiken. Als er niets aan de hand is, gebruik je dan "luiercreme" van Zwitsal of zo? Je weet wel, voor gewoon dagelijk gebruik. Bij de kinderen van mijn zus was het altijd talc poeder bij ieder luier, maar dat was in 1983 ... Groetjes, Dominique
Ik gebruik bepanthen, Na iedere luierwisseling smeer ik wat bepanthen erop. Je kan het ook gebruiken bij tepelkloven, en bij andere schrale plekjes of wondjes.