7 of 8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bo87, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Nu 11 of 12 dpo.. zou ik dan niet al een duidelijk streepje moeten krijgen by positief testen ??
     
  2. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Tja hmmm.... een uur later aflezen en dan ineens wel een streep dat zou ik toch vooralsog als negatief beschouwen.

    Aaargh spannend hè!
     
  3. mamavanbo

    mamavanbo Fanatiek lid

    13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    Je zou het dan toch al stukken beter moeten zien dan op de eerste foto's die je geplaatst hebt.
    En dat is niet zo?
     
  4. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Jawel het is wel duidelijker te zien. Maar niet stukken duidelijker zeg maar.. vanochtend zelfde verhaal.. nu wel binnen de tijd een lichte streep. Ben benieuwd hoe deze is als hy droog is. Pfff ik heb elke ronde vage streepjes gehad ! Met kv2v5 nog niet, maar predictor, kv plus, dipsticks zw&k en CB plus! Op bijna elke test die er is.. en je zou zeggen daar wen je dan aan maar toch geeft het me steeds stiekem hoop.. ma of di. NOD.
     
  5. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    #25 Sparky, 12 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2014
    Heb je een foto van de duidelijkere strepen?

    Weet je dat in de bijsluiter van kv 2v5 staat dat er na de 5 minuten strepen kunnen ontstaan, terwijl de test negatief is?
     
  6. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja weet ik :) alleen die van woe en do was geen streep te bekennen. Ook niet na uren/dagen. De afgelopen 2dgn wel, iedere test. Ik ga zo proberen het op foto te krijgen en posten

    ik maak mezelf er ook gek mee.. kan het moeilijk loslaten.
     
  7. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ben heel benieuwd :) En de laatste verscheen wel binnen de tijd toch?
     
  8. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja laatste was binnen de tijd.. maar is lichter dan gister nu
     
  9. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Toch zou ik de testen die buiten afleestijd (dus na 5 minuten) de streep lieten zien niet meetellen.

    Heb je een foto van de laatste?
     
  10. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
  11. Sparky

    Sparky Niet meer actief

    Ik zie op de linker wel iets. Maar lijkt op de indroogstreep die kv tegenwoordig KAN hebben. Rechts zie ik helemaal niks.
     
  12. Zwangernr6

    Zwangernr6 Niet meer actief

    Dit zou ik als negatief beschouwen
     
  13. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik denk ook dat ik anders allang een duidelijkere streep had moeten hebben ook, toch ??

    Ik laat het voor vandaag weer los. Hoop dat ik snel ongesteld ben. Ik heb ook echt kwaaltjes die ik echt nooit heb, bv mn borsten die onwijs pijn doen. Dat heb ik 2x gehad, tijdens mn zwangerschappen. Had daarom best goede hoop.

    Tnx voor advies meiden
     
  14. Beeb87

    Beeb87 Niet meer actief

    Je hoeft nog helemaal niet positief te testen.
    kan best zijn dat je nog te vroeg bent.

    Heb hier ook al vaak gelezen dat er pas positief getest word een paar dagen na nod.

    Nog niet de moed verliezen ;)
     
  15. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Dankje beeb87. Ik hoop dat mn lichaam me niet in de maling neemt heb nml echt klachten die ik normaal nooit heb op 2x 9mnd lang ;) je geeft me weer wat hoop !!
     
  16. Linda1984

    Linda1984 Actief lid

    27 mei 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik ben nu wel eens benieuwd naar meiden, die bijvoorbeeld op 5 dpo nog negatief testen (witter dan wit dus) maar dag later wel positief.
     
  17. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    5 dpo ? Denk dat bijna iedereen dan wit test :) of bedoel je dat niet ??
     
  18. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Ik denk dat ze bedoelt 5 dagen voor NOD :) maar dat is niet gek hoor, ik testte vorige zwangerschap ook pas NOD + 1 echt positief ;) (en dat was nog geen knaltest)
     
  19. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Echt waar lianne ? Ik hoop het zo !! Zag op inet dat maar 8% pas op nod of erna positief test.. had het al beetje opgegeven. Morgen mn nod. Nog geen tekenen v ongi ! Tnx voor t delen van jullie ervaringen..
     
  20. lolababy

    lolababy Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    Ik teste vaak drie dagen voor nod echt wit dus negatief en pas op twee dagen voor nod licht positief, daarna liepen ze goed op. Alleen helaas vorige maand niet wat uitliep op een miskraam.


    Dus het kan allemaal nog hoor meid niemand weet hoe bij jou je hcg hormoon stijgt is bij iedere vrouw anders.

    Succes he
     

Deel Deze Pagina