7 of 8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bo87, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    Ik zie geen streepjes maar idd als je nog voor nod zit kan je nog best positief testen hoor! Hoop het voor je.
     
  2. Linda1984

    Linda1984 Actief lid

    27 mei 2014
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    sorry ik bedoelde inderdaad nod ;)

    Maar fijn dat er ook dames de dag erna wel positief testte.

    Dat het dus van de 1 op andere dag van niks naar iets kan gaan, dat geeft een mens hoop :D
     
  3. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik mijn nod niet precies wist. Mijn cyclus was nog niet 100% regelmatig en Tempen of ovulatie testen gebruik ik niet. Maar wat ik wel weet is dat op de 99% zeker nod dag het licht was. Toen 1,5 week niet getest (was op vakantie ) en thuis een knaller.

    Ik probeer nu alleen op nod + 1 te testen als ik niet ongesteld wordt ivm teleurstellingen. Ik hoop voor je dat je over paar dagen positief test :)
     
  4. Zwangernr6

    Zwangernr6 Niet meer actief

    Idd hoeft een nega test voor nod niet te betekenen dat ie niet positief kán worden.

    Ik teste elke zs 4/5 dagen voor nod de eerste licht positieve test. Maar je hoort idd ook verhalen van na nod pas posi
     
  5. Sil1

    Sil1 Bekend lid

    13 sep 2014
    708
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tegenwoordig hebben de kruidvat testen alleen maar lichte vage strepen! Ik ben er een van die er ook in trapte, heb zelfs een best duidelijk streep gehad, en toch was het niks.. Dacht toch echt dat ik zwanger was, teste toen met een week overtijd!
    Ik test niet meer voor mijn nod, maar erna, heb er wel van geleerd met die testen!

    Ik hoop voor jou dat het wel zo is!
     
  6. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja het geeft me steeds een sprankeltje hoop !! Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is deze ronde.. volgende mnd proberen echt pas op NOD te testen. Kost me super veel geld en daarby kont ook nog eens die teleurstelling, hoop, constant ben ik ermee bezig. Is gewoon niet gezond. En dan ben ik pas 4 rondes bezig..
     
  7. Sil1

    Sil1 Bekend lid

    13 sep 2014
    708
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ken het, ik heb er ook al genoeg geld door heen gegooid met al dat testen, en vooral als ik dan een lijntje zag, en ook al werd het niet om de twee dagen duidelijker toch weer dat bekende vage streepje. En ging steeds meer te voelen, maar volgens mij zat dat dus allemaal achter me oren hahaha. Hoe dichter ik bij de dag van testen kwam hoe meer kwaaltjes.
    Het neemt ons soms goed in de maling!
    Maar ik ben benieuwd bij jou!
     
  8. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Ik testte bij mijn zoons pas een paar dagen na mijn NOD positief. Een dag na NOD van die vage streepjes... Net als nu potverdikkie. Ik wil zekerheid!
     
  9. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Irritant he sil. Morgen nod. Tijd kruipt voorbij.. vreselijk !! Het is ook wel een heel gedoe he, vrouw zijn hihihi

    Redhead. Ik zag jou test ! Ik ben benieuwd.. duim voor jou !! Wanneer is jou nod ?
     
  10. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Zeg dat, Bo. De dagen lijken wel oneindig...
    Gisteren nod, ik ben altijd zo stipt, bijna op het uur.

    Wanneer test jij weer?
     
  11. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Spannend ! Op jou foto zag ik wel iets hoor !! Ik test morgen ochtend weer. Vanaf gister al 6 testen verder joh ! Dipsticks zw&k allemaal streepjes maar naar mijn idee grijs... en kv na afleestijd. Ik ben het eerlijk gezegd ook wel een beetje beu haha. Volgende mnd sta ik mezelf niet eerder toe om te testen dan dpo 13. Wat n gedoe al de hele wk haha

    Wamneer test jij ?
     
  12. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Kv2v5 binnen de tyd WEER een vaag streepje.. naar mijn idee grijs. En de dipsticks... binnen een minuut zoals op foto (bovenste). Ook grijs naar mijn idee. Nog geen spoor van ongi maar ik ben wakker geworden zonder de pijnlijke borsten. Dat lijkt me geen goed teken by evt zwangerschap.. Daarby hadden de testen opgelopen moeten zijn... hoop dat het nu snel doorbreekt.
     
  13. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Geen pijnlijke borsten zegt niks hoor op NOD, dat kan ook pas later komen. Maar ik vind deze testen idd niet positief. Jammer! Hoop dat het snel mag lukken voor jullie!
     
  14. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik had pijnlijke borsten.. dat is dus sinds vanochtend weg !

    Ik hoop t ook !! Nog 2 kansen voor de operatie van mn vriend :(
     
  15. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Hoeveel dpo ben je dan nu?
    Welke test is van vandaag, de eerste test heeft wel een donker streepje..
     
  16. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    De eerste van vanochtend.. vandaag 13 of 14 dpo.
     
  17. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Lijkt wel wat grijzig, maar is wel donkerder..
    Heb je ook een foto van de kv test? Kijk ik even mee :)
     
  18. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Kv test. Net druppel water ingedaan en streepje staat nog.. weet niet of foto goed is. Je ziet t goed in het licht hier.. maar zal wel niks zijn denk k
     
  19. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Als ik me scherm draai, lijk ik idd wel iets te zien.
    Lastig altijd dit. 😔

    Wat voor operatie krijgt je vriend als ik mag vragen?

    K duim voor je dat de testen oplopen.. Temp je ook?
     
  20. Sil1

    Sil1 Bekend lid

    13 sep 2014
    708
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie helaas niks op de kruidvat test.
     

Deel Deze Pagina