7 of 8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bo87, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Sjeetje Bo, spannend en irritant hè?
    Same here...
     
  2. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    #62 Bo87, 13 okt 2014
    Laatst bewerkt: 13 okt 2014
    Mijn vriend zn enkel/voet word vastgezet. Zware operatie met veel morfine (die nogal nadelig werken op zijn erecties) .. dus dan is het maar hopen dat het uberhaupt lukt om te klussen.. ik temp niet maar wel ovu testen. 15dgn geleden 1e posi knaltest. De dag erna ovulatiepijn in ochtend tot 12u.. erna nergens meer last van dus ma op di is mn ei gesprongen. Dan heb ik meestal 14dgn uiterlijk om ongi te worden. Vandaag of morgen uiterlijk... als je scherm kantelt kun je op deze foto streepje wel zien.

    Bluhhhh rot onzekerheid
     
  3. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Redhead hoe was jouwe ???
     
  4. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hihi sil1 ik wou dat ik ook niks zag !! Liever duidelijkheid met negatief antwoord dan dit ! Tnx voor alle reacties meiden
     
  5. Mj89

    Mj89 Fanatiek lid

    28 nov 2011
    2.591
    653
    113
    Groningen
    Hmm vervelend.. Sterkte alvast voor je vriend!

    Ik hoop dat je dan niet meer verplicht hoeft te klussen omdat je dan al zwanger bent. Morgen weer een testje? Ik zie wel wat namelijk.. Of s middags testen? Miss test je dan wel duidelijker..
     
  6. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja dankjewel !! Ik hoop het ook heel erg ! Afgelopen week is echt compleet verpest voor mij door al die stomme testen .. ik vertrouwde kv testen heel erg. Ik kan je vertellen dat dat vertrouwen nu weg is !! Enige test die neg. uitslaat is action.. tenminste, zaterdag nog.
     
  7. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Succes met je vriend, Bo. Klinkt heftig!

    Hier hetzelfde als bij jou. Vage test, werd ook nog eens helemaal geel. Bah! Dus weer met water afgespoeld, had ik niet moeten doen.

    Maar wat blijft is dat ik altijd zeer regelmatig ongesteld ben en nu twee dagen over tijd. Dat is me nog nooit gebeurd.
     
  8. Zograagnog1

    Zograagnog1 Niet meer actief

    Tjee Bo, alles gelezen en wat een gedoe he? Heb ik nu ook. En neem me telkens voor niet meer te testen maar toch doe ik het en met het drogen heb ik ook zo een ding hahaha.
     
  9. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Natuurlijk is me dat wel gebeurd. Twee keer :p...
     
  10. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ik heb bloedverlies... hoop dat het gewoon goed doorzet nu ! Ben zo blij als een klein kind... duidelijkheid !!
     
  11. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Ja irritant he redhead ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis !

    Zograagnog1.. het is idd weer een heel verhaal !! Ben t wel beu nu en daarom zo blij om ongi te zijn. Precies volgens mn berekeningen :) en toch vage testen van kv. Die haal ik niet meer !
     
  12. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    He, balen! Maar fijn dat er duidelijkheid is.

    Ik wacht nog maar af.
     
  13. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    Hopelijk hebben de lieve mama's die hebben gependeld gelijk.. november posi test !!
     
  14. Zograagnog1

    Zograagnog1 Niet meer actief

    Wat fijn he dat je nu duidelijkheid heb Bo87!?

    Ik heb ook duidelijkheid ik verloor een weefsel dacht even dat het een vroege miskraam was maar was het niet zeiden de meiden/dames hier op een door mij geopend onsmakelijk topic bij zwanger worden.

    Dus ik ben gewoon ongesteld en meer niet!
    Alle testen berg ik voorlopig op en de testen die ik heb gedaan gaan de prullenbak in :D
    Op naar de volgende ronde Bo;)
     
  15. Bo87

    Bo87 Fanatiek lid

    8 sep 2014
    1.256
    0
    0
    Verpleegkundige in tbs setting
    idd meid weg met die testen !! Ze maken je alleen maar onzeker !!

    Ik merk bij mezelf dat ik deze wk niet bepaald de leukste thuis ben geweest omdat ik zoveel bezig ben geweest met die testen. Het is ook mijn eerste kind met mijn huidige partner. Is toch ook weer allemaal onzeker !! Is ook zijn eerste. Ik heb al 2 droppies van 7 en 4 jaar oud.

    Hoeveel rondes ben je nu bezig ? En heb je al kids ? Ben erg benieuwd hoe t loopt met de gyn.
     
  16. Redhead

    Redhead Fanatiek lid

    28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Hier ook loos alarm denk ik. Er begint wat te komen...
     

Deel Deze Pagina