Ik weet niet of ik dit op de juiste plek zet, maar ik ben zelf inmiddels zwanger en heb de ovulatietesten niet meer nodig. Daarnaast gebruik ik multivitaminen met foliumzuur (aanraden van Verloskundige) en heb ik de foliumzuur ook niet meer nodig. Ik vind het zonde om het weg te gooien en 'geef' het dus graag aan degene die het wil hebben. Ik ken niemand bij mij in de buurt, dus daarom stuur ik het met liefde op. Ik vraag je alleen om de 2 verzendkosten te betalen. - folumzuur (merk: evasin). houdbaar tot 04/2013. het zijn nog 28 capsules. in originele verpakking, helaas zonder bijsluiter. - ovulatietesten (6 stuks). Zwanger&kids midstream. incl. gebruiksaanwijzing. houdbaarsheidsdatum: 05/2013. Als je interesse hebt, laat het me dan even weten. degene die het eerst reageert heeft mazzel. p.s. Sorry als deze oproep op de verkeerde plek staat!
Hoiii weet niet of je inmiddels al een pb hebt gekregen maar ik zou graag de ovulatietesten van je overnemen! foliumzuur heb ik nog heel veel liggen