Bij 4,5 of 6 weken? Wie an het mij zeggen? Vraag me af of de laatste dag vd vier weken ook nog meetelt of dat et juist dan ingaat?
In mijn geval was het: Ik ben uitgerekend op een donderdag, mijn verlof gaat in op een vrijdag. Ik weet niet precies wat je vraagt, maar misschien helpt het
7 september uitgerekend. 4 weken vooraf, eerste dag verlof op 11-08 6 weken vooraf, eerst dag verlof op 28-07
Nee, mijn vraag was idd of het nou op een donderdag of vrijdag zou ingaan maar het antwoord is duidelijk! Duurt nog wel lang zeg.. Ik kan toch ook zeggen, vier wk an tevoren en dan een week eerder mbv vak dagen of mag je die niet inzetten?
Ja hoor, je mag ook gewoon je vakantiedagen inzetten. Bij de tweede heb ik vier weken vooraf verlof laten ingaan. En daarvoor heb ik gewoon 2 weken vakantie opgenomen. Dus in totaal zes weken vooraf "vrij"
Natuurlijk mag je dagen inzetten, maar dan zou ik gewoon eerder met verlof gaan en je dagen erachter plakken. Heb ik ook gedaan. Lekker 18 wkn vrij.....
Komt op het zelfde neer toch... ik had ook 18 weken... net iets langer zelfs omdat dochterlief 5 dagen later kwam dan berekend.