Hallo, Sinds vandaag heb ik verlof!! Best lekker natuurlijk, maar wat ik wat vervelend vind is dat ik vooralsnog niets van het UWV heb gehoord. Ik heb dus nog geen bevestiging dat ik inderdaad 'officieel' verlof heb.. Ik heb mijn werkgever al gevraagd dit eens voor mij uit te zoeken, maar daar wordt nog aan gewerkt. Van de vorige keer weet ik nog dat het inderdaad allemaal heel laat kwam, maar wel vóórdat ik daadwerkelijk met verlof ging. Hoe is het bij jullie gegaan? Dank!
hier hetzelfde verhaal: in februari het verzoek en de bijbehorende papieren ingeleverd bij de secretaresse van het afdelingshoofd, begin maart de bevestiging van het afdelingshoofd gekregen dat de aanvraag was doorgestuurd naar P&O en het verlof verleend wordt, en dat ik verder niets meer hoefde te doen... (werk in heel grote organisatie) op 22 MEI kreeg ik een brief van het UWV dat ze net de aanvraag ontvangen hadden en er mee aan de slag gingen Ik heb uiteindelijk de dag voordat ik met verlof ging (8 juni) het UWV gebeld, en kreeg de mededeling dat je de bevestiging van je verlof door het UWV ergens in de eerste vier weken na ingang van je verlof kan verwachten, tenzij ze het toevallig heel rustig hebben en er voor die tijd al naar gekeken hebben. Vond t ook een vrij bizar verhaal, maar t schijnt normaal te zijn...
Ik heb inmiddels twee maal zwangerschapsverlof gehad en bij biede kinderen kreeg ik volgens mij pas na de bevalling bericht omtrent de toekenning van de WAZO en mn verlof. Dus ja, dat is vrij normaal
Ik kreeg de brief van het UWV met de bevestiging van mijn verlof precies twee werkdagen nadat onze P&O er het gemeld had aan het UWV, dat was zo'n zes weken voor mijn verlof inging. Werkgever kreeg op dezelfde dag een kopie van de brief die ik gehad had. We waren allebei verbaasd dat ze zo snel waren.