7 uur opstaan wie ook geen ochtend mens en wat doen jullie zoal op een dag.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tukker, 15 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hier wil ze gelukkig wel op bed bij mij, en dan komt ze aanlopen met soms wel 8 knuffels in dr armen. Zoo grappig.

En dan mag ze op mijn tel youtube zandkasteel, woezel en pip of mickey mouse kijken.

Zo rond half 9 staan we dan op.

Vanmorgen was ze om 6 u wakker..terug gelegd. Om 7 u stond ze bij me. Half 8 begonnen met aankleden etc. Wou om 8 u huisarts bellen.

Ze slaapt al weken onrustig, en snurkt en blijft kwijlen.

Bel ik om 8 u huisarts met vakantie..over 1,5 week kunnen we terecht.

Ze slaapt snachts 9/10 uurtjes. waarvan ze ook een x wakker word.

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker, kan je geen vervanger bellen?

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@tukker: wij kregen neusspray...
    En dat hielp ook nog.

4. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Palmie, ze zeggen dat je alleen maar mag bellen met noodgevallen..dit is niet echt een noodgeval;).

Saskia, gewoon zoutoplossing of met xylometazoline er in?

Ze licht nu een uur in bed, en ze hoest best..

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

De laatste...

Werkte super.. Alleen na 3 dagen begon ze te klagen dat het aan d'r neus prikte.
    En omdat ze ook niet meer snurkte (en enorm smakte met eten ook trouwens!) toen maar gestopt :)

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe is vorige week ziek geweest en werd daarna verkouden, ze hoest ook nog flink dus er heerst nog wel iets hoor!

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Als ik vakantie had hield ik dr soms smiddags wel is wakker op die leeftijd zodat ze wat langer doorsliep. Ze is nu 4 en slaapt zowieso 12 uur op een nacht. Jeej!
    Het was gisteravond 9 uur geworden en vanmorgen 9 uur werd ze weer wakker maar ik ben alsnog kapot door me zwangerschap pffff

8. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    mijn dochter is ook steeds vroeger wakker.. en een ochtendmens zal ik nooit worden.. sávonds kom ik helamaal tot leven, heb zin om van alles te doen maar ja dan is het eingelijk alweer bedtijd want mevrouw is 7 uur wel weer wakker.. als de jongste dan nog slaapt leg ik haar bij mij in bed, tv aan, kan ik me nog een keer omdraaien:D
    ik ben ook huismoeder, de ochtenden zijn soms lang ja..

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nee, hier is het al tijden half 6. Soms al 5 uur en heel soms kwart over 6.... Ik wil dus wel met je ruilen :D

10. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ai! Lijkt mij helemaal geen pretje! Ik wil niet ruilen hoor.
    Hier om 6 u wakker dan ga ik er heen en leg dr terug. Ze komt dan pas netjes om 7 u bij mij op de kamer.

Vanaf 7 uur begint de dag hier pas en niet eerder.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier al weken eerst buikkrampen en daarna tandenellende, dus sturen op de tijd dat onze dag begint is ff geen optie :(
    Daarvoor was het orenellende, dus ook al niet op te sturen. Maar hopelijk kunnen we binnenkort weer eens uitslapen tot 7 uur :)

12. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Heel erg herkenbaar... Meestal 'zet' ik de kids voor de TV na het ontbijt en dan ga ik zelf even de dingen doen die moeten gebeuren in het huishouden. Opruimen en stofzuigen, wasjes draaien, lapje over de meubels. Vaak de deur uit om een boodschapje te doen of de hondjes uit te laten. Met de kinderen spelen en knuffelen. Elke dag is ook een beetje hetzelfde ritme, tenzij ik iets op de planning heb om weg te gaan. En als de oudste speelt en de jongste doet een middagslaap dan zit ik vaak achter mijn laptop op dit forum of werk zoeken.

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

06.30 uur op vanochtend en voor 11.30: beneden en boven gezogen, twee plees gesopt, afgewassen, bedden afgehaald, twee wassen gedraaid, plaatstje geveegd en oogeruimd en ook nog tijd voor koffie en zp ... Nou ja!:D

Net gelunched met kind, de boel opgeruimd, kind weer naar school gebracht, naar de supermarkt en de markt geweest, honden uitgelaten en nu zit ik en ga ik vandaag alleen nog maar mijn kind uit school halen en koken en verder blijf ik lekker in de schaduw zitten!

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Leuk topic! En ook erg herkenbaar de laatste tijd. Sinds de dreumestijd is ze hier standaard rond 7 uur wakker. Soms slaapt ze weer een uurtje door na een voeding, soms ook niet. Ze komt ook nog twee keer 's nachts, een hele verbetering tov een paar maanden terug. Toen was het 4 a 5 keer.

De dag hier is altijd chaotisch. Het enige wat zo'n beetje vaststaat zijn de eetmomenten en haar dutjes. Ik werk thuis en mijn man is momenteel aan het verbouwen in ons nieuwe huis, ik moet hier dus de zaak draaiende houden. Ik handel het meest af tijdens haar ochtendslaap (10-13 uur meestal), maar soms komt er tussendoor een e-mail en dat zit ik tegelijkertijd voor te lezen en een e-mail te schrijven. Of een was te draaien, telefoneren en koken tegelijk. Ik ben dan ook altijd kapot aan het eind van de dag en mis structuur. Ook voel ik me enorm schuldig als mijn dochter alleen speelt. Dan denk ik direct dat ik niet genoeg met haar doe.

We doen altijd een rondje na de lunch, met dit mooie weer meestal naar het park waar ze kan spelen op een kleed en waar ook speeltoestellen zijn, we gaan bij een vriendin langs, boodschappen doen en in de vrije tijd die ik heb zit ik meestal op ZP. ;)

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ach das niet zo fijn, en kan ook niet met zo'n kleintje.

Duim mee dat je weer snel tot 7 u mag slapen.

Zogelukkig, tjeee jij bent fanatiek al smorgens aan de poets.
    Wel lekker alles aan kant dat is wel fijn.

Hier dame slaapt nu een uur, maak ik over een half uur wakker.
    2 wassen al gewassen de 3e zit erin...schone was ook al weg gewerkt.

Vanavond ff skeeleren en daarna stofzuigen en dweilen.

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb mijn momenten, zeg maar:D, ik ben nl. een heel slechte huisvrouw ...:)

Skeeleren met dit weer? Je bent niet wijs!:$

17. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Heb me bedacht..ben toch niet gaan skeeleren..

Ik ben ook geen top huisvrouw hoor:D

Deel Deze Pagina