Een jaar bv, nu cyclus weer op gang?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Spathiphyllum, 28 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is dat de testen negatief zijn, maar anders zou ik toch echt denken dat ik zwanger ben. Ik geef nu een jaar borstvoeding en de laatste weken ben ik voortdurend misselijk, moe, ik heb hoofdpijn, darmen zijn ontregeld, etc. Het zou natuurlijk nu best eens kunnen dat mijn cyclus weer op gang gaat komen, maar hadden jullie daar ook zo'n last van? En hoe lang duurde dat?

2. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik had ook dat een maand voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd allelei menstruatieklachten had.
    De maand daarna werd ik ongesteld.
    Bij de eerste was dat volgens mij na een maand of 8, bij de tweede na een maand of 11.

3. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hmm, ik hoop dat het dan met een maandje weer over is :). Het gekke is dat het ook allemaal zo veel heftiger is dan ik gewend ben, normaal gesproken had ik echt nauwelijks last van ongesteld worden. Nu voel ik me al een week of drie met vlagen echt beroerd. Ik heb zelfs ineens weer last van mijn bekken gekregen, dus er zal vast iets met mijn hormonen aan de hand zijn. Voor de zekerheid doe ik maar elke week een zwangerschapstestje, want dat zou natuurlijk ook nog kunnen.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Herkenbaar, had hetzelfde. En maand later werd ik ook echt ongesteld. Het kan dus echt gewoon te maken hebben met je cyclus die terugkomt Bij mijwas dat ruim 13 maanden na de bevalling .

Deel Deze Pagina