Ik kan het niet geloven...

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Nonma, 8 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Zwanger.... Ik kan het niet geloven...

2 weken terug ben ik 'ongesteld' geweest... Ik heb er totaal geen vraagtekens bij gehad, ja het was iets lichter dan normaal, maar wel een paar dagen en ik verloor ook stolsels... Afgelopen week 4 dagen bruinrood slijm verloren, dus op advies van een vriendin toch een testje gehaald... Mijn ovulatie verwachtte ik volgende week dus ook die testen vast gehaald.. Tussen de middag allebei de testen gedaan... Ovulatie een knalstreep (heel ongebruikelijk met de actiontest een week voor ovulatie) en ook op de zw test een tuurstreepje... Paniek! Ik had nog nooit een tuurstreep gehad... De vorige keer was het zo duidelijk en logisch dat ik zwanger was en de andere testkeren bleven ze omowit... Naar de buurvrouw.. Zij ziet ook een streep en heeft nog een kv test 2x5 liggen... Meteen gedaan, binnen de afleestijd een lichte, maar duidelijke streep... Nog meer paniek, want als ik zwanger zou zijn, zou het streepje dan niet donkerder moeten zijn?? 4 weken terug had ik een positieve ovulatietest...

Gisteravond flink gegoogled en ontdekt dat de kV test ook positief kan reageren op eisprong, dus ik was er van overtuigd dat ik gewoon een vroeg ei had ( ook door de knal ovu test).. Toch een cb Digital gehaald voor de zekerheid en vanmorgen gedaan... Ik was er van overtuigd dat er 'niet zwanger' zou komen te staan... Ik ben echt helemaal flabbergasted... Ik kan er ook nog niet helemaal blij mee zijn omdat ik gewoon niet begrijp hoe het mogelijk is... En dat er maar 1-2 weken staat... Misschien is het misgegaan, misschien zit er iets anders om de hcg te verklaren?? Echt bizar dit...

Is dit herkenbaar voor iemand? (Liefst met goede afloop natuurlijk:) )

Deel Deze Pagina