Het ziet er inderdaad niet goed uit. Ik heb 5 miskramen gehad en alle keren steeg het hcg gewoon, soms groeide de vruchtzak ook gewoon door. Er was een keer dat ik uiteindelijk zelfs nog hartactie kreeg, maar dat stopte een week later weer. Het klinkt hard, maar ik denk niet dat dit een goede zwangerschap is. Als hcg zo langzaam stijgt en de groei zover achterloopt met je eigen berekening moet het wel een wonder zijn als dit nog goed komt. Sterkte.
Vandaag weer naar het ziekehuis geweest, en het was weer geroeit het is nu 7 cm en er bleek zelfs al een dooier in te zitten zij de gyn. ze zij dat ze de vorige x miss te snel heeft geoordeeld en dat het gewoon een vroege zwangerschap kan zijn. me hcg is weer om hoog gegaan en gesten tot 2600. het ziet er allemaal een stuk beter uit maar ik kan pas juigen als we wat verder zijn en er meer te zien is! je hcg hoeft niet altijd volgens een bepaalde stijging te gaan iedereen is anders! ik heb een kopie van de echo met mij tel gemaakt! niet zo heel duidelijk maar toch t gaat om t idee ik moet volgende week woensdag weer terug komen dus effe een weekje wachte.. zucht * het gaat om links in de hoek de andere is ingezoomt
Hoi Daniellu, Heb je "fout bericht" zelf getypt of is je bericht er niet doorgekomen? Even uitgaande van het laatste, wat fijn dat alles weer wat positiever ervoor staat!! Ik ben heel benieuwd hoe het volgende week is! Ik hoop gewoon dat het helemaal goed is!! Liefs Eefje
vandaag ben ik echt niet vrolijk, ik begon gister een beetje bloed te verlieze gelukkig stopte het snel! vanochtend niks.. vanmiddag begon het weer ik heb geen kramp nergens last van het is helder rood en ik weet bijna zeker dat het nu echt goed fout is. ik ben er echt kapot van want ik moest woensdag weer komen voor controle! een diepe zucht.. dag ons lieve frummeltje van 5 a 9 weken?
bedankt voor je reactie, ik ga ze morge ochtend belle en dan effe alles uitlegge miss dat ik inderdaad nog mag komen die dag. t is wel vreselijk allemaal maar t lukt bij ons gewoon niet zonder problemen tot nu toe,,
Ik snap je verhaal niet helemaal. Eerst zeg je een aantal keer dat er een vruchtje zichtbaar was van 4 weekjes groot, en later was het een blaasje (dus nog geen vrucht) en als ik dan je echofoto's kijk zit er helemaal geen vrucht in, niet eens een dooierzak. Ik ben een beetje in de war door je verschillende verhalen. Wil je wel sterkte wensen en hopelijk heb je snel duidelijkheid.
jaa ik was zelf ook in de war, ik heb alleen een blaasje geen vrucht.. nog niet ieder geval. er was nu een begin van een dooier zak zij de gyn. langs ingewikkeld verhaal ik ben ookal 2x opgegeven door de gyn en de laatste x omhoog gehaald hopeloos gewoon. bedankt voor je steun en sorry voor me ingewikkelde verhaal ik wist zelf ook nog niet waar ik aan toe was in het begin en wat alles inhouden
Hoi Daniellu, Hoe gaat het met je? Heb je al wat meer zekerheid? Ik hoop gewoon dat je alsnog gewoon fijn nieuws hebt gekregen of krijgt! Liefs Eefje
Hallo Eefje, bedankt voor je reactie, ik zit nog steeds in spanning te wachte maar t gaat steeds beter! ieder geval t groeit en we zagen gister een vaag kloppend iets waar van we nog niet zeker waren dat t echt t hartje was. ik moet vrijdag weer terug komen dan moet t echt kloppen! bedankt voor je reactie nog
dank uu, ik zit zoo in de spanning vandaag is dan de dag t klopt of het klopt niet,, mij god alles spookt door me hoofd t zal vast wel goed komen 2 minuten later jaa maar ik heb ook nog bruin verlies gehad pff word moe van me zelf! half 3 duurd ook nog zo lang! zal de uitslag hier neer zette hoop een posti
Pfff ik zou gewoon tot half 2 in bed blijven liggen. Die spanning en zenuwen is gewoon niet te doen, I know. Ik hoop heel erg voor je dat alles goed is! Dat moet gewoon! Wij krijgen ook een kindje wat ons al behoorlijk voor de gek heeft gehouden ... Heel veel succes, Liefs
wens je voor vandaag heeeel veel sterkte en dat je een mooi kloppend hartje krijgt te zien! ik hou het hier in de gaten
Sterkte vandaag meid! zenuwslopende tijd heb je al achter de rug zeg, hoop dat het vandaag beloond wordt met een mooi kloppend hartje!!!