1e echo met 9 weken en 4 dagen maar uitwendig.

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Samba25, Dec 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal,

Omdat ik zo onzeker ben en zo graag een echo wil heb ik net dan toch het echobureau gebeld om te vragen of ik niet eerder kan komen dan 18 december. Nu zei ze tegen me dat er dan nog niks te zien is, dus ik vraag, doe jullie dat dan inwendig of uitwendig? Ze zegt,nee alleen maar uitwendig! Maar nou vraag ik me af, als ik de 18e ga, is er dan uberhaupt wel wat te zien met 9 en een halve week? Ik heb deze afspraak dus gewoon laten staan..

Liefs Jojo

2. kylain

kylain Bekend lid

May 7, 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ik heb met 9 weken mijn eerste echo gehad eerst een uitwendige waarop duidelijk te zien was dat ik zwanger was en dat het hartje klopte daarna ook een inwendige echo gehad zodat ze het wat beter kon zien maar er is zeker wat te zien hoor met 9 weken ook met een uitwendige echo! Maak je vooral niet te druk...want dat is nu niet goed voor je!

Groetjes Lysanne

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    kaylian,

dank je voor je antwoord, oke dat stelt zeker gerust!
    Ik moet gewoon maar eens gaan genieten ipv zorgen te maken, zit alleen maar aan die echo te denken de hele dag, werken is er niet meer bij ;)
    het wordt vanzelf 18 december..geduld..

4. speransa

speransa Actief lid

Oct 30, 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi

Ik heb met 6 weken en 5 dagen een inwendig echo gehad,ik zag ook heel duidelijk het hartje kloppen.

Dus het kan wel eerder...

Volgens mij kan je al vanaf 6 weken wat zien hoor ...

Groetjes Speransa

5. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Hier met 8.5 week ook uitwendig, en was gewoon perfect te zien hoor. Gewoon een boontje hihi

6. ilona24

ilona24 Actief lid

Nov 11, 2008
    312
    0
    0
    limburg
    ik heb mijn eerste echo gehad met 6w3d was ook een kindje te zien.
    En met de 2 de echo met 9w5d zageen ze dat het er 2 waren.
    Bijde uitwendig trouwens dus ik zou wel gaan hoor

7. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    bedankt voor alle antwoorden!
    Het komt dus wel goed als ik het zo lees, vreemd wel dat ze geen inwendige echo's doen, ik dacht dat ze dat overal deden, maar nee dus.
    Op naar de 18e! Hoop dat alles goed is, volgende dag met een gerust hart het vliegtuig in naar Thailand! Lets hope so..
    Anders krijgt mijn vakantie een heel andere wending waarschijnlijk, maar daar gaan we niet van uit!
    Waren jullie ook zo ongeduldig voor de echo's? vreselijk, kan aan niks anders denken dan de 18e hahaha!
    @Ilona, wat gaaf zeg een tweeling, zal wel even schrikken zijn geweest he met de echo maar daarna vast alleen maar blijdschap! Een goede zwangerschap gewenst!

8. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    bedankt voor alle antwoorden!
    Het komt dus wel goed als ik het zo lees, vreemd wel dat ze geen inwendige echo's doen, ik dacht dat ze dat overal deden, maar nee dus.
    Op naar de 18e! Hoop dat alles goed is, volgende dag met een gerust hart het vliegtuig in naar Thailand! Lets hope so..
    Anders krijgt mijn vakantie een heel andere wending waarschijnlijk, maar daar gaan we niet van uit!
    Waren jullie ook zo ongeduldig voor de echo's? vreselijk, kan aan niks anders denken dan de 18e hahaha!
    @Ilona, wat gaaf zeg een tweeling, zal wel even schrikken zijn geweest he met de echo maar daarna vast alleen maar blijdschap! Een goede zwangerschap gewenst!

Share This Page