spannend.. ! ik ben waarschijlijk 7 weken en 6 dagen als ik mn echo heb maar ja kkan ook langer zwanger zijn ivm rare laatste menstruatie.. maar mn gevoel zegt dat ik echt dan 7 weken en 6 dagen ben
Nou ik had een heel laat ei dus denk dat ik wat minder lang zwanger ben als mijn banner aangeeft.. Maar goed, we merken het vanzelf wel Spannend he..Lijkt me zo mooi die echo! Daarna vertellen we het ook iedereen.. Mijn ouders en schoonouders weten het al wel. Gaat t goed bij jou?
Ow ja hoezo denk je laat ei. heb je m gevoeld? aangezien mijn echo wat aan de vroege kant is proberen we de 10-12 weken vol te houden en het dan aan iedereen te zeggen. Niemand weet het nog, wilden even de meest risicovolle weken doorkomen. Ja bij mij gaat het goed, heb hele wisseleende buiken. net zoals nu lijk ik wel 20 weken zwanger erg opgeblazen en gisteren bijna niks zichtbaar. zullen die darmen wel zijn verder heel veel plassen ook snachts wel 3 keer eruit dat is wel erg vervelend. af en toe vlaag van misselijkheid maar niet bijzonder. en jij?x
Yep ik heb bij de intake gevraagd om een echo, maar goed dat doen ze niet eerder dan 12 weken... ondanks dat ik wel doorverwezen ben naar de gyn. voor verdere begeleiding ivm te hoge bloeddruk.
Ik heb echo gehad op 7 week en 2 dagen. Een vlek te zien. We hebben het hartje zien kloppen heel mooi.
ik wil ook het hartje zien kloppen.. lijkt me zo'n prachtig gezicht. Ellen wanneer heb jiij je volgende echo?x