Hoi dames, Vanavond hebben wij een pretecho, we krijgen te horen of het een jongen of meisje is. Maar het het 'engste'... Ze doen ook een check, heel fijn natuurlijk want ik wil wel weten of alles goed is. Maar ik vind het zo spannend!! Straks is er iets niet goed?! Nu zit ik op mijn werk, en vanavond om 19.00 hebben we de echo. Weet je hoelang die dag gaat duren?! haha Zo ik moest gewoon even mijn verhaal kwijt xxx
Chill, meid, alles is vast goed Ga maar lekker dagdromen over het moment dat je je beebje weer mag bekijken.
Heel veel plezier met je echo vanavond! Ik ken het gevoel haha dat had ik iedere keer bij een echo (en ik heb er bizar veel gehad hahaha) Ga je het vertellen wat het word? Want ben wel een beetje nieuwsgierig geworden haha
xd... ik begrijp heel goed dat het een spannende dag had.. dat had ik ook met bas... elke echo was spannend.. want stel je voor dat ze wat zagen .. dat niet goed was... de dag doorkomen met dagdromen is een goed plan en ik ben heel benieuwd hoe de echo was
Jaa ik kan wel proberen om het voor me te houden, maar dat kan ik toch niet. Dus ik zal het vanavond vertellen. Vanaf het begin 'voel' ik dat het een jongetje is. Ben daar eigenlijk ook helemaal op ingesteld... Ben benieuwd of het klopt!
Lekker zeg niks doen vandaag dus. Ik zit op mijn werk. En met zit heb ik dan ook alles gezegd... Het lukt me niet echt om te werken hihi
Oeeeeh spannend xd!!! Enne niet te druk maken hoor, gewoon vanuit gaan dat alles goed is en genieten dat jullie weer naar jullie wondertje mogen kijken. Maar dit is toch niet de medisch echo?? Ben ook benieuwd of je gevoel goed is, ik heb ook al vanaf het begin het gevoel dat het een jongen is..ik moet nog even wachten tot 4 januari...XXX
Nee dit is een pretecho. Ik kon niet wachten tot 4 jan hihi, wilde het voor de kerst weten. Maar die vrouw zei tegen me dat ze ook het kindje zal checken! Dus dat is wel spannend, maar ik ga er vanuit dat alles goed is! Het is al een wonder dat ik spontaan zwanger ben, dus dit MOET gewoon goed zijn Wij hebben 4 jan de 20 weken echo! Zelfde dag als jou dus. Wij schelen ook maar 1 dag Hoe is het met jou trouwens Laurise?