Heeeel genant.....wel grappig

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lumiere, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Vanochtend heb ik me echt zoooo geschaamd, moet het even delen hahah.
    Ik ben doktersassistente in een heel gezellige huisartsenpraktijk. Vanaf 12wk ben ik 's morgens echt misselijk en soms braken. Na het ontbijt zakt dat meestal. Nu ging het vanochtend redelijk goed, had mijn boterhammetje op en begon met frisse moed aan de laatste werkdag van de week. Begon ermee dat ik nog een potje urine van gisteren moest weggooien. Was dus een dikke vieze slijmboel geworden, ik begon meteen te kokhalzen. Omdat het nog geen 8u was en er nog niemand anders was, ging ik heel rustig op een stoel zitten, rustig ademen, ogen dicht enz. Hielp niet echt. En ja hoor, toen hoorde ik de deur. Een patient die urine kwam brengen. Het potje stond op de balie en ze begon te vertellen, te vertellen over de klachten. Ik dacht maar een ding: ga alsjeblieft weg en laat me alleen met mijn braaksel:p!!!! En ik maar kokhalzen en met mijn hand voor mijn mond. Ze had echt niks in de gaten. Totdat het naar boven kwam en ik echt naar het toilet moest rennen! Die vrouw schrok zich een ongeluk en begon zich te excuseren. Ik moest er zelf ook wel om lachen achteraf, maar oooh wat schaamde ik me voor die vrouw, zo beteuterd stond ze erbij. Inmiddels was mijn collega binnengekomen en een uur later wist de hele praktijk wat er gebeurd was....

2. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Hahahahaha ja ikzelf zou me ook "schamen" maar ach je kan er toch niks aandoen? Haha vind het best grappig :p

3. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,320
    10,284
    113
    Wat vervelend!!! Zou me er niet te druk om maken en gelukkig kun je ook om lachen. Gelukkig maar dat het nu weekend is anders had je het de rest van de week nog moeten horen ;)

Fijn weekend!

4. pien25

pien25 Fanatiek lid

Dec 2, 2008
    1,272
    0
    0
    Hihi! Gelukkig kun je er om lachen... Wat kan een zwangerschap toch voor gênante situaties zorgen!

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Haha verhaal kreeg nog een staartje...kom ik vanochtend op mijn werk staat er naast de balie keurig netjes een emmertje voor me klaar:D
    Van mijn lieftallige collegaatjes haha
    Er zat nog net geen strikje omheen. Ik kwam echt niet meer bij, maar nu van het lachen:D

6. Queeny

Queeny Bekend lid

Oct 29, 2013
    891
    0
    0
    :D geweldig

Share This Page