Vreselijke nachten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mayramayra, May 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mayramayra

Feb 17, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de 8ste week nu, en sinds bijna 2 weken steeds extremer moe moe moe,, chagerijnig, geïrriteerd, weeïg van binnen (soort van misselijk), last van mn darmen, en moe :(

Maar het naarste vind ik nog de héle nacht , wel 20x wakker worden in een bed van zweet, wakker worden door hitte en soms ook door kou, en steeds maar moeten plassen, intense dromen de hele nacht door, al bijna 2 weken?!

Dus daardoor nog èxtra moe en slap overdag volgens mij:s

Ik wil er absoluut niet over klagen eigenlijks, want ik ben al blij genoeg dat ik zwanger ben! Het zijn gewoon wel erg vervelende kwaaltjes, die echt je hele dagelijkse bezigheden in de war schoppen :s

2. EsssieS

EsssieS Actief lid

May 1, 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Wat jij schrijft was, geloof ik, mijn allereerste kwaaltje. Nu, met ruim 13 weken, nog steeds last van. Moet wel zeggen dat het went en dat ik tussendoor gewoon weer in slaap val.
    Wat bij mij wel erg helpt: ik heb de plasemmer die ik normaal op de camping gebru7k, naast mijn bed gezet. Zo kan ik half slapend plassen.

3. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

Apr 20, 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi,

het is alsof ik mijn eigen verhaal lees, vandaag op het werk zelfs eerder naar huis gestuurd omdat mijn ogen bijna dichtvielen
    Voel me best schuldig, zolang gewacht op deze zwangerschap en nu het zover is kan ik alleen maar balen van de kwaaltjes.

iedereen zegt dat ik er gewoon aan toe moet geven en dan maar tijdelijk wat minder uren moet werken, aan de ene kant wil ik dat ook wel zodat ik ook nog een beetje te genieten ben voor mijn gezin en aan de andere kant wil ik niet met ziekuren mijn zwangerschap door

Ik hoop echt dat het snel verbetert en dat de misselijkheid en vooral de vermoeidheid toch een heel stuk minder wordt.

4. mayramayra

Feb 17, 2014
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa,, ik hoop idd ook dat het maar snel over mag zijn...

Die plasemmer is wel een goeie trouwens :D

Ik heb me door de vermoeidheid afgelopen week zelfs al 2 daagjes ziekgemeld, ik moet namelijk best wat fysiek werk verrichten op het werk, en dat ging gewoon echt niet...
    Ik wil de zwangerschap eigenlijk nog aan niemand vertellen, het is nog te vroeg, maar dus ook mijn werkgever weet het niet...
    Dus ik hoop dat het niet nog erger wordt..

Hoe doen jullie dat met werk?

5. EsssieS

EsssieS Actief lid

May 1, 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Ik heb geen idee hoe ik het met werk doe. Ik werk ploegendiensten en dit wordt gecompenseerd in mijn rooster waardoor ik minder dan 40 uur werk. Maar ik sleep me door de dagen heen. Na mijn werk val ik op de bank in slaap en meestal heb ik daarna nergens meer energie voor. Gelukkig doet mijn vriend veel/bijna alles in huis nu. Zelfs koken.
    Soms heb ik een wat betere dag. Dan kan ik wat meer doen.

Share This Page