Ben even benieuwd Heb met 7 weken een echo staan, ben dan ook denk ik precies 7 weken (5 weken na bevruchting) Wat kan ik dan al verwachten met die echo? Hoop zo op een kloppend hartje
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb volgende week een 7-weken echo (volgens eigen berekening ben ik dan 7+2).
Volgens mij als alles klopt idd een boontje met een knipperlichtje. Spannend! Ik mag volgende week ook voor een vroege echo.
Hier eerdere zwangerschappen allemaal rond 7 weken echo gehad. Lijkt inderdaad op een boontje. Het geen wat flikkert/knippert is het hartje. Mijn vriend vond het op een Alien lijken .
Weet niet of jullie hier iets aan hebben? De eerst foto is echo van 6 weken en de tweede met 8 weken.
Ik had met 6.5 week een boontje met hartje en met 7.5 een soort propje met mini armpjes en hartje. Het bewoog zelfs een keer (stuiptrekking).
Ik heb met exact 7.2 ook mijn eerste echo gehad. Je ziet dan al een kloppend hartje als alles goed is!!
Bedankt voor jullie reacties! Als t goed is moeten we dus wel een hartje zien knipperen 😊😉
Wij zijn vanmorgen geweest met 7.1. Was idd een boontje met een knipperlichtje in een vruchtzakje. Verder wees ze ons het dooierzakje aan (als ik het goed heb) dit is onze foto: