Heamatoom/vanisching twin

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door puk1987, 18 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Even een vraagje,
    Heb afgelopen week een echo in het ziekenhuis gehad ivm een wetenschappelijk onderzoek. Ik had al 2 eerdere inwendige echo's gehad met 5 en 9 weken en dat zag er allemaal prima uit. Nu met 9,5 week een uitwendige echo en zag de "mevrouw" een 2de vruchtzakje of heamatoom bij de baby in de buurt zitten. Ze zei; dat zul je wel al weten maar ik wist van niks. Weet iemand hier (misschien een echoscopiste of dergelijke) of je hier het verschil niet in ziet? Ze maakte er zich weinig zorgen om volgens mij maar toch maak ik me ineens wel zorgen erom.....niet dat het schadelijk is voor mijn "gezonde" baby'tje?

2. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Wat achterlijk dat ze je met zo weinig info de deur hebben uit laten gaan. Ik heb een hematoom gehad wat een enorme bloeding gaf met 12-13 wkn. Nu nog steeds zwanger hoor maar moest er voor opgenomen worden ivm hevige bloedingen. Wanneer her hematoom ieniemienie is zal dat mogelijk helemaal geen bloedverlies geven en vanzelf verdwijnen. Mogelijk dat ze daarom niet meer info hebben gegeven. Ik zou ie wel adviseren het verder te bespreken. Mogelijk mag jij ook onschuldig bloedverlies verwachten maar dan is t wel fijn als je dat van te voren weet! Succes

3. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Dankjewel voor je reactie....het is wel redelijk klein ten opzichte van het kindje maargoed....als je op internet gaat lezen dan lees je wel akelige verhalen. Ik heb 28 december de termijnecho dus ik hoop dan meer info te krijgen....

4. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik heb vorige week zondag een hevige bloeding gehad en verloor toen ook een stolsel. Maandag in het ziekenhuis bleek dat ik nog een hematoom heb zitten in mijn baarmoeder van iets groter dan 3 cm. Hij is er helaas nog steeds niet uit en geef op en af bloedverlies. Heel onzeker wordt je ervan. Ik hoop ook zo dat dit geen kwaad kan voor de kleine.

Deel Deze Pagina