Mijn dochter van anderhalf jaar zit nu een tijdje in maat 92. Nu wil ik alvast kleertjes gaan kopen voor herfst/winter. Maar ik weet niet of ik 92 of 98 moet kopen Hoelang zat jullie kindje in maat 92? En wanneer over naar 98?
wat voor merken koop je? dat maakt ook verschil. ik zit nu ook met dat probleem. hij draagt al rompertjes al n tijdje in maat 98-104, tshirtsjes soms ook 98. maar goed, ik begon herfst inkopen toch in maat 92.maar jas zal ik in maat 98 kopen. n vestjes ook 102 of 98...heel lastig he?
Dat is heel verschillend, mn oudste heeft zeker 1 jaar gedaan met maat 92 zij ging pas na de 3e jaar naar maat 98....(daarna ging het snel en nu met 5 zit ze in maat 110) Mn jongste is nu over 7 weken 2 jaar maar die draagt nog maat 74 dus verwacht met de winter 80.
het is ook lastig. mijn dochter begint er nu een beetje tussenin te hangen. qua onderkleding koop ik tegenwoordig rustig 98, maar sommige dingen is 98 te groot nog en sommige dingen denk ik "had ik dit maar niet in 92 maar in 98 gekocht" Ze wordt in oktober 2 jaar.
wat veschillend he . mijn oudste zit nu in 86 broeken en shirts soms 92 en is 2 jaar en de jongste zat al in 80 met 9 maanden die halen mekaar mooi in
Mijn zoontje is 4 en begint nu uit 98 te groeien (hij is 1.06 en 16 kilo) dus het verschilt erg per kind al moetik wel zeggen dat mijn zoontje echt een kleintje is net als zijn mama
J. ging zo rond haar verjaardag (2) over naar 98. Voor deze zomer had ik alles in 98 gekocht. Voor de winter wacht ik bewust nog even en als ik iets koop dan is het 98/104. Misschien nog even wachten met kleertjes kopen als je erg twijfelt?
Mijn dochter is 3,5 maar past alleen maat 98/104 van t-shirts, jurken, rokjes en broeken is maat 98 nog te groot. Ze zit sinds december ìn maat 92. Dus nu al ruim een half jaar en ze blijft komende winter ook wel in maat 92, longsleeves wel in 98/104. Hopelijk past ze dan ook in de jurken van de hema, want nu is 98/104 veel te lang en te ruim en 86/92 is veel te kort.