Bekijk bijlage 355344 Wat moet ik hier nou mee aan? Hoe ga ik dit tot 12 weken verborgen houden? Broeken zitten nu al niet comfortabel meer en m'n uniform (werk in de zorg) trekt bij m'n buik al bijna strak... Moet je kijken wat een buik? Ik heb ook PDS dus dat groeit nu lekker die darmen... Iemand ervaring met zo'n buik???
Dit ga je niet verborgen houden. Dus open kaart spelen... Wel mooi buikje! Het kan ook zijn dat je darmen nu mn het buikje veroorzaken en dat dit ook weer wat minder wordt maw dat je buikje de komende weken dus niet gaat groeien... in dat geval wijdere kleding aan doen en knoopje los van je uniform met wit wijd hemd oid eronder.... ?
Maar normaal had je nu dus ongesteld geworden. Altijd een beetje opgeblazen zo aan het eind? Ik denk dat ik het maar gewoon zou zeggen... Denk niet dat je hier nog onderuit kan, haha. Wel mooie buik! Gefeliciteerd
Lijkt mijn buik wel..ik ga niet extra mn best doen het te verbergen..als mensen het vragen zeg ik het gewoon, Lekker pronken joh!
Niet! Ik had hetzelfde.. En draag/droeg ook altijd strakke kleding. Toen ik ineens ruimere kleding ging dragen viel het ineens helemaal op hahaha. Toch heb ik het ontkend tot 10 weken. Als het mis zou gaan wilde ik dat niet met iedereen delen.. gefeliciteerd meid! Mooie buik :-D
Ik heb dat ook!! Heb ook PDS, maar eigenlijk nooit geweten dat je het dan erger hebt. In mijn vorige zwangerschap viel het mee, maar nu ook al 2 weken zo'n dikke buik en dan vooral 's avonds! Ik vind het ook het moeilijkst op mijn werk, de familie vind ik minder erg maar tot nu toe heb ik het nog verborgen weten houden en weet (bijna) niemand het nog! Maar het valt voor mijn gevoel overal in op, ook al draag je wijdere kleding... Ik probeer zoveel mogelijk mijn buik in te houden maar soms heb ik aan het eind van de middag gewoon dat alles pijn doet daarvan! Dus word ook eerder vertellen dan 12 weken vrees ik...