Moeilijk zeg! Je zal ergens wel balen dat je zelf een echo hebt laten maken. Bij onze eerste dochter kreeg ik een echo met 6+5 ivm bloedverlies. Geen vruchtje en dus geen hartactie. Enige dat ze zag was een zwangerschapsring. Het kon nog twee kanten op, ze gaf aan dat ik misschien toch later een eisprong had gehad maar moest ook rekening houden met een mk. Week later met 7+5 duidelijk een vruchtje en hartactie. Vervolgens werd ik met de 12 wkn echo nog eend 4 dgn vooruit gezet! Ik was de eerste echo dus eigenlijk al 7+2 zwanger. Gyn snapte er niks van, gaf aan dat ze het vruchtje misschien gemist had door haar apparatuur. Tweede echo was bij de echoscopiste, zij hebben veel betere apparatuur.
Bedankt voor de fijne reacties weer dames. Ik heb weinig zin in morgen, maar jullie reacties maken me wel rustiger.
Bedankt voor de lieve berichten. Ik ben nog steeds niet overtuigd dat het zo slecht was om een vroege echo te laten maken. Mijn gevoel was zo anders dan bij mijn andere twee zwangerschappen, nu hebben we duidelijkheid.
Heel veel sterkte meid! Ik had mijn eerste zwangerschap het zelfde. De eerste echo waar ik zelf op had aangedrongen omdat ik heel veel buikkrampen had. Dachten zo ook eerst dat het misschien minder ver was, maar een paar dagen later was er niks veranderd. Weer een paar dagen later nog extra controle gehad bij de gynaecoloog. Hierna hebben ze het weggehaald.