Hoi dames, Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben. Was net de mmm in gegaan en de eerste testen waren al gedaan. Vandaag afspraak voor de resultaten en dus gelijk bloed laten prikken. Nu heb ik alleen al 3 dagen wat bruinige afscheiding. Is dat normaal? Het is maar weinig, maar ja, voor het eerst en net zwanger, dus maak me zorgen. Heel soms zit er een bruin 'draadje' bij namelijk. Het is verder 3-4 keer per dag een drupje. Meer niet.
Het komt volgens mij wel een vaker vorige. Zolang het geen helderrood wordt en met krampen zou ik me nog geen zorgen maken.
Hoi, ik heb zelf bruine afscheiding gehad van 2 dagen voor mijn nod tot mijn achtste zwangerschapsweek. Echt bijna elke dag. En met 7 weken heb ik zelfs 1 dag wat bloed verloren. Met 5,5 week heb ik een echo gehad en was te zien dat er hart activiteit was. Het vruchtzakje zat aan 1 kant niet helemaal goed vast en daar kwam de bruine afscheiding vandaan. Met 8 weken op mijn echo was alles gelukkig helemaal goed en sinds dien heb ik nergens last van gehad. Als ik jou was zou ik volgende week ook een echo vragen om het even na te laten kijken. Ik hoop voor je dat alles goed gaat!
Dank voor de antwoorden dames. Stelt me wel wat gerust. Ook wel goed onterecht weten is dat het alleen gebeurt als ik geniest heb, of langer naar toilet moet. Dus wellicht toch gewoon een adertje dat gesprongen is. Zolang er de rest van de dag niks gebeurt ga ik proberen me er maar even niet te druk om te maken.
Ik heb het ook gehad 11 en 12 dpo en week 4 tot 5 bruin en beige. Zelfs rood verlies en bij week 11 weer. Alles is nog goed met de kleine! Kan een innestelingsbloeding zijn
Hier ook van week 5 t/m 7 bruinverlies gehad, met af en toe een beetje rood. Gelukkig bleek het achteraf een onschuldige bloeding buiten mijn baarmoeder te zijn. Hopelijk heeft het niks te betekenen voor je!
Wat lief dat je dat vraagt. Ik heb een dag of 4 wat verlies gehad, maar verder niks meer. Nog een laatste testjegedaan en moet er nu toch echt aan gaan geloven dat ik zwanger ben. Hopelijk blijft het allemaal gewoon goed gaan ☺️
Heb ik ook bij de zwangerschap van mijn zoontje gehad, bruinverlies en zelfs wat rood bloed, volgens mij zelfs bij een week of 13/14 nog. Je schrikt je kapot, maar bleek niks aan de hand te zijn. Owja en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
Het blijft erg spannend! Zolang het niet gepaard ging met krampen. Bij mijn jongste met 12 weken had ik helderrood bloed verlies. Ik moest naar de wc midden in de nacht en het voelde alsof ik het heel moeilijk kon op houden. Eenmaal op de wc en het was een bloed golf (sorry). Ik helemaal in paniek, en in de ochtend direct naar de verloskundige, maar alles was gelukkig helemaal in orde met mn jongste.. Dus ik snap je angst heel goed.. Allang blij wanneer die eerste echo is geweest! Ik moet nog wachten tot 7 april.