7 weken en 'oud' bloed verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mausie, 10 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    sind gisteravond en vandaag ook nog verlies ik oud bloed met 7 weken zwanger. wat nu? volgens de huisarts hoef ik me geen zorgen te maken zolang het geen vers bloed is en in het boekje van de verloskundige lees ik dat je ook wat bloed kunt verliezen na veel hoesten bv. Ik heb net bronchitis gehad en hoest nog flink. Moet ik me zoregne maken? Er is dus geen sprake van helderrood bloed oid.

2. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Nee denk het niet! Maar als je je toch zorgen maakt bel je toch de Vk.Misschien dat zij kan regelen dat je ter geruststelling een echo krijgt.Rond deze tijd zie je het hartje al kloppen hoor!En anders gewoon aandringen!

3. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    dank je, ik bel morgen de VK voor een afspraak. tot dan maar duimen dan..

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mausie

Ben inmiddels bijna negen weken zwanger en vloei al 5 weken. Echo's zijn tot op heden goed. Er hebben bij mij twee vruchtjes gezeten waarvan één afgestoten is. Maak je niet te druk het hoeft niets te betekenen en gewoon morgen een echo afdwingen

5. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi maussie

in jouw geval zal het niks betekenen vooral omdat je geen rood bloed verliest.
    in mijn geval was het niet oke , maar het is bij iedereen verschillend.gewoon om de echo vragen en zeggen dat je ongerust bent dat helpt.mij stuurde ze meteen door in ieder geval.

groetjes iris

6. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    dank jullie wel. Hoewel ik tot nu toe nog steeds wat verlies is het nog altijd oud. Ik hoop maar dat ik morgen gelijk terecht kan bij de VK. Wil echt niet meemaken wat het is om een MK door te maken. Ik denk maar positief. Heel fijn dat ik hier even mijn hart kan luchten. :D

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Laat je even weten hoe het is gegaan met de VK?

8. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    net bij VK geweest en alles is ok. Ons kindje is pas 0,77 cm groot maar het hartje klopt! verder ben ik iets korter zwanger dan ik dacht. 6 weken en 4 dagen. Ben helemaal opgelucht en dolgelukkig. Wat een wondelijk gezicht dat hartje! :D vloeien is overigens ook gestopt gelukkig. Dank jullie voor jullie steun en intresse

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gelukkig maar dat alles goed is met de beeb!
    al enig idee waar het bloeden dan vandaan kwam of kan dat van alles zijn geweest?

10. Mausie

Mausie Lid

20 sep 2006
    19
    0
    0
    bank medewerker
    Hoogkarspel
    ik heb net bronchitis gehad en door het hoesten zou het kunnen zijn gaan bloeden. Je moet het zien als een bloedneus.. alleen dan een bloedmuts :) maar het kon ook nog van de innesteling zijn. Het blijft toch gissen. Door te niesen kan het ook even bloeden zelfs. Maar goed, het is voorbij en we richten ons weer op het blije gedeelte :D

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    geniet ervan!

Deel Deze Pagina