Ik ben met bv begonnen, maar zijn na lang overleg toch aan het overstappen naar flesvoeding. Maargoed, het loopt dus allemaal niet zo als ik gehoopt had. Ons zoontje weegt +/-5.5 kilo. Toen we begonnen dronk hij op verzoek (net als toen ik bv gaf).Hij liet dus nooit meer als 2 uur ertussen en dronk kleine beetjes, als hij al aan 2 uur kwam! Op een gegeven moment dronk hij wel 135cc achter elkaar leeg en liet 3 to 3,5 uur ertussen. Soms dronk hij iets meer, ik gaf wel om en om flesvoeding en bv. Wat uiteindelijk volledige flesvoeding moet worden. Nu echter 2 weken later blijf ik hem die 120cc maar er gaat echt nooit meer in als 90cc. Heb al geprobeerd of het te koud is of het niet te snel of te langzaam gaat. Wel heeft hij erge last van krampjes onder het drinken dan schreeuwt hij het uit en trekt samen. Dan hapt hij weer en drinkt eventjes en begint weer te krijsen. Wel komt hij nog om de 3 uur en hij plast genoeg. Alleen heb ik dus het idee dat zijn ontlasting moeizaam gaat, hij poept wel 1 per dag zeker. Nu heb ik nutrilon standaard in huis en friso voor krampjes. Kan ik deze 2 evt. mengen? Want ik had de Friso al eens zo aangeboden maar deze gaat dus helemaal niet erin! Of moeten dat 2 van hetzelfde merk zijn? Ik wordt er een beetje wanhopig van. 'S nachts komt hij om de 2 uur maar drinkt echter maar steeds 20 tot 30cc.
Hallo, Je kunt beter 2 voedingen van 1 merk met elkaar mengen. Als het puur voor de overgang is kun je wel 1 of 2 dagen 2 verschillende merken met elkaar mengen. De Friso Comfort moet echt opgelost worden in water dat net van de kook af is. Het is een dikkere voeding die vaak met een 3-standenspeen gedronken wordt. Groeten Eveline