ik kolf nu ongeveer 5 maanden fulltime, heb wel een dubbele elektrische kolf van Ameda maar heb het idee dat het efficiënter kan. graag jullie ervaringen tussen deze 2...ik zie door de kolven de kolf niet meer
de pisa is toch dezelfde als pump in style? deze wordt volgens mij niet meer verkocht. Ik heb de pump in style voor m'n 1e kindje gebruikt,. maar ben meer tevreden over de freestyle die ik nu heb.
Hier bevalt de Freestyle ontzettend goed. Het grote voordeel van de Freestyle is de oplaadbare accu, je kunt dus bij wijze van spreken overal kolven en hoeft niet altijd een stopcontact te zoeken.
De freestyle! Ik had hetzelfde probleem met met Ardo dubbele kolf. Nu voor mijn werk toch de freestyle gekocht en ben in 6-7 minuten klaar echt super fijn apparaatje.
De Freestyle! Super handige kolf, echt heel fijn in gebruik. Ik vond de Ameda zelf helemaal niets en was echt zeer aangenaam verrast door de freestyle. Ga hem binnenkort weer kopen voor deze baby.
De freestyle it is!! Ben over 2 weken jarig dus dat komt mooi uit!! Wat zal dat een opluchting zijn als ik in 10 minuten klaar ben met kolven!!
Goede keus. Moet wel zeggen dat ik de 1e dagen wel 20min. moest kolven en dat het nu pas 10 minten is. Dus is wel ff wennen een nieuwe kolf.
Ik had de PISA, in mijn tijd (o jee...) was die Freestyle er nog niet. Ik vond het een erg goede kolf, was er erg tevreden over.
Hier ook de Freestyle, ideaal ding. Maar moest de eerste paar keer ook wel 20min kolven. Maar ben nu ook in 10 minuten klaar. Stel je van de bij geleverde handsfree banden niet te veel voor, dat vind ik persoonlijk echt niks. Gebruik zelf een kolfbh, echt ideaal.