Vloeien na bevalling..

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Sam8, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hallo,

Ik heb even een vraagje wat betreft het vloeien na de bevalling Vandaag 7 weken geleden ben ik bevallen van een zoon. Ik geef volledige bv.
    Nu was het vloeien eindelijk zo goed als gestopt (na m'n eerste was het toch behoorlijk sneller) alleen een drup bruin zo nu en dan. Maar vandaag had ik ineens weer een maandverband vol bloed. Is dit normaal? Heb niet echt het idee dat het een menstruatie is, ook omdat ik dus volledige bv geef en zoonlief heeft nooit langer dan 4,5 uur tussen de voedingen gelaten. Daarbij was ik met m'n dochter ook pas na een maand of 6 weer ongesteld (ook 14 maanden gevoed) . En verder geen buikpijn of wat dan ook..
    Alvast bedankt voor het antwoorden!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

we zien wel vaker dat als het bloedverlies bijna is afgelopen dat er dan nog ineens weer veel helder bloed komt, soort laatste opruiming. Het is onwaarschijnlijk dat het een menstruatie is, maar het zou eventueel kunnen.
    Je merkt het vanzelf wel. Houd wel rekening met anticonceptie.

Mirjam

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    het is nu behoorlijk veel bah.we zien t wel. wat betreft ac dat vrijen geloof ik wel even met een zoon met kiss en veel huilt en weinig slaapt.bedankt!

Deel Deze Pagina