Nou 2 vragen in 1.... Heeft iemand een foto van een echo met 8 weken? ik krijg 15 nov een echo en ben dan 7 weken en 4 dagen OF precies 8 weken.. iemand een foto voor me? EN vanaf wanneer kun je een NUB zien???
8 weken 3 dagen volgens de VK, maar volgens mij toch maar echt 8 weken. (ga ik nu een ander topic over starten ) Geniet van onze kleine
Zo zeker weten kan helemaal niet Dat is namelijk nogal afhankelijk van de innesteling en die kan tussen een paar dagen en wel 2 weken duren.... Daarnaast groeien die kleine frummeltjes dan ook nog eens in spurtjes, die niet allemaal gelijk oplopen, wat weer verschillen geeft, (als je meerdere echo's op rij krijgt, heb je regelmatig evenzoveel verschillende uitgerekende data...). Maar wat je ongeveer zou moeten zien met deze termijn, is een klein pindaatje, met eventueel al beginnende armpjes en beentjes. En iig een hartslag.
Ze wilde bij mij toen met 10 weken een echo doen, maar toen bleek ik pas 8 weken te zijn.. Heb een erg lange cyclus.
Wat een mooie echo's meiden !! Ik heb als het goed is volgende week donderdag een 2 echo. Dan ben ik ook precies 8 weken zwanger !
Ik heb een foto met 8w4 Ik weet niet of je daar wat aan heb omdat het iets later is maar zal hem er even opzetten.