7 weken Hartkloppingen& vraag acupunctuur

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mirri, 19 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi hier ben ik weer.... Ik voel me erg onzeker na 3 vmk's. Daarbij heb ik een lange lijst klachten waardoor ik nauwelijks functioneer. Heb zoveel spanning dat ik verbaasd zou zijn wanneer de echo goed is.
    Nu begon ik vannacht last van draaiduizelingen te krijgen, als ik m'n hoofd of ogen draai, draait de hele kamer mee.
    Vanmorgen naar m'n werk gegaan maar daar voelde ik m'n energie wegtrekken en werd wit en koud en kreeg ms achtige rugkrampen.
    Heb me op laten halen en lig nu gestrekt te rusten.
    Wat mij opvalt is dat ondanks de rust m'n hart flink hard blijft kloppen. Normaal in rust is dat niet zo aanwezig.
    Wat gebeurd er allemaal met m'n lijf ?

Verder had m'n acupuncturist gezegt dat wanneer ik voel dat t misgaat ik langs kon komen. Hij had positieve ervaringen met andere cliënten in zo'n situatie.
    Wat denken jullie daarvan ? Baat t niet dan schaadt t niet ?

Mvg. Mirri

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi mirri,

Ik denk dat de spanning je parte speelt, helemaal niet gek naar 3 vmk. Maar probeer positief te blijven!
    Wat betreft de accupunctuur, ik ben inderdaad van mening baat het niet dan schaad het niet, en als hij goede resultaten heeft dan waarom niet!?

Imke

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Hoi Imke.
    Ben bij acupunctuur geweest. Hij prikt niet meer doet alleen zachtjes wat druk op Bep punten. Anyway hij heeft m'n hartslag weer dieper gekregen. Die klopt nu niet meer zo opervakkig.
    Ik heb er weer vertrouwen in.
    Bedankt. Mirri

Deel Deze Pagina