Hallo allemaal, Een vraagje.. Hoelang duurde het bij jou dat je weer een menstruatie kreeg na een miskraam? Ik ben 41 jaar en heb ruim 6 weken geleden een miskraam gehad. Tot op heden nog geen menstruatie gekregen. Vertrouw mijn lichaam niet meer, voel niks meer. Ben benieuwd naar jullie ervaring. Groetjes
Hoi mom2be2, Ik heb na mijn missed abortion bloeding, 35 dagen erover gedaan om ongesteld te worden. Ik had begrepen dat het idd 4-6 weken kan duren. Maar heb ook wel over uitschieters gehoord. Heb je toevallig ook het hcg eruit getest? Toen mijn test wit was werd ik ongesteld. Hopelijk is je lichaam gauw weer op de rit. En heel veel sterkte met je verlies..
Sterkte iig. Hier duurde het zowel bij 7,5 week als bij 15 weken tussen de 35-40 dagen. Iets lager dan normaal. Maar niet extreem. Maar alles kan, net als dat de een na een (uitgedragen) zwangerschap binnen 6 weken menstrueert en de ander na een jaar nog niet. Mocht je je echt druk maken kun je altijd bij de huisarts aankloppen. Maar 6 weken valt nog wel binnen het normale.
Vervelend van je miskraam! Ik heb 3 miskramen gehad tussen de 5 en 7 weken. Bij de eerste 2 miskramen had ik na ruim 3 weken alweer een positieve zw test en bij de laatste miskraam van 5 weken werd ik na 32 dagen weer ongesteld. Heb je wel al een negatieve zwangerschapstest? Of kan het zijn dat je opnieuw zwanger ben?
Bedankt voor jullie reacties. Heb de huisarts gebeld, deze zei dat het tot 12 weken zou kunnen duren(lijkt mij erg lang). Moet maandag bloed laten prikken om mijn HB te controleren. De dokter vroeg of ik lang en veel gebloed had, dit duurde zn 3 weken. Dus ff checken. Heb regelmatig getest, deze zijn negatief voor n zwangerschap. Maar even afwachten dus..ben gewoon niet goed met 'wachten' .
Hier duurde het zeker 7 weken voordat ik terug ongesteld werd. 12 weken klinkt me niet vreemd. Maar goed elke week/dag wachten is gewoon al te lang..