ik hoop ook voor je dat het goed zit, kan natuurlijk ook aan degene liggen die de echo maakt. Ik heb (pure luxe hoor) een echo gehad met 4+3 weken en toen kon je natuurlijk ook nog geen hartje zien wel als je heel goed keek een vruchtje maar op die echo was het vruchtzakje ook al 5 mm. Nou ben ik een leek in echo's dus ik weet niet hoe snel zo'n zakje groeit maar het is dan toch raar dat jij minstens 2 weken verder bent en het zakje net zo groot is? Sorry wil je niet ontmoedigen
Vruchtje was 5 mm meen ik he... Maar ik vindt ook omdat ze een regelmatige cyclus heeft en nu al 7.3 moet zijn het er eerder niet zo goed uitziet
Ik heb een echo gehad met 5+5 en er was een vruchtzakje te zien met een vruchtje van ongeveer 3 mm. Dacht zelf dat ik een week verder was al! Liefs,
Ik zou vragen of je deze week nog weer mag komen voor een echo.. Je zit anders zo in spanning,en dat is echt verschrikkelijk. Ze kunnen het toch iets beter nakijken en je meer duidelijkheid geven lijkt mij.
Vaak met een paar dagen zou je al wel verschil kunnen zien. En misschien dat het hartje dan toch is begonnen te kloppen Lijkt me zo vervelend om dan ook het hele weekend nog te wachten.
Nee je hebt echt een week nodig hoor dat is gewoon standaard. Dat het voor ts niet fijn is logisch. Maar je hebt er zelf ook meer aan om te wachten
Dat is ook zo! Heb bij mijn mk ook 5 dagen moeten wachten op welke kant het op zou gaan. Wachten duurt dan gewoon een eewigheid Hoop gewoon dat het bij anderen toch altijd goed zit
Sterke gewenst met wachten. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 23/09 Ik ben vorige week donderdag de 7e ook bij de gyn geweest voor een inwendige echo. Ik was toen officieel 6+2 geloof ik en er was alleen een vruchtzakje te zien en een dooierring. Gyn was helemaal niet negatief eigenlijk ik heb er ook wel een goed gevoel over maar ik moet nog even afwachten.
Vanavond even weg geweest om me gedachtes even ergens anders op te zetten ik kom thuis volop kramp, nouja ik denk kom maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben maar dat waren me darmen. Zal de stress wel zijn. Morgen en vrijdag werk ik thuis. Als er dan iets gebeurd wil ik niet op me werk zijn 3 kwartier van huis en een dagcentrum vol clienten . Bedankt voor de verhalen!