7 weken maar geen hartje op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Joyce583, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vast wel :( is ook niet niks dit allemaal.......

Maar wie weet is het van een goede zwschap meid.... Nog even volhouden, want je kan gewoon opeens een langere cyclus hebben gehad!

2. tido

tido Actief lid

21 aug 2013
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil toch even reageren.
    ik wist precies wanneer mijn eisprong was en ik ben uiteindelijk ook een week terug gezet. gezien mijn laatste menstruatie was ik bijna 8 weken. om mezelf te beschermen had ik er 7 weken van gemaakt (ik was bij mijn vorige zwangerschappen ook een week terug gezet).
    Ik kwam bij de verloskundige en er was een holte van 4 a 5 weken niet goed en ik had een eerder een miskraam gehad.
    ik kon dezelfde dag naar de gynaecoloog, de kleine had zich heeeeeel hoog in de baarmoeder verstopt en ik was ruim 6 weken zwanger en ze moest goed zoeken naar het hartje maar ze vondt het. Dus ik zou de moed niet opgeven, alles kan!
    ik ben nu 28 weken zwanger:D

3. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ tido. Ik hoop dat het bij mij ook iets mey mn baarmoeder is omdat ze al aangaf dat hij erg diep ligt. Bedankt voor je verhaal dat geeft nog een beetje hoop al hou ik rekening met alles, een beetje hoop moet je wel houden.

4. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een test gedaan wat een knaller was! Ik denk nou als hij lichter wordt is het duidelijk maar zo donker als dit en al binnen 2 min istie nog niet geweest. Om gek van te worden dus dit ga ik niet meer doen voor dinsdag.

Bijgevoegde bestanden:

5. grotedroom82

grotedroom82 Actief lid

2 jan 2013
    194
    0
    0
    wageningen
    Ik hooop voor je dat het een echt wonder is en dat als je bij de echo komt er een mooi kloppend hartje is. Ik heb helaas geen goede ervaring. Bij mij werd ik ook terug gezet na 6.2 ong. Ze konden ook niet goed opmeten maar er zat echt iets. Week wachten omdat de vk en de gyneacoloog mijn vruchtzak nog te mooi vonden om gelijk een besluit te nemen. Een week wachten Dat valt niet mee, helaas geen kloppend hartje.:( Hoop voor jou dat het wel zo is. Maar 1 tip ik zou niet meer testen. Daar kun je je helaas niet aan vast klampen want je hebt die hormonen in je lijf zolang het vruchtje er nog zit ik kreeg zelfs al een buikje en toen zei de gyneacoloog dat je lichaam denkt dat er nog wat zit dus dat gaat verder. maar groei van kindje niet (bij mij dan) . Ik ben bang dat je anders valse hoop krijgt meid. Nogmaals ik hoop het van harte!! Maar klam je niet vast aan de testen en dat je straks een hardere klap krijgt!! Ik ga duimen voor je!

6. Joyce583

Joyce583 Lid

9 mei 2013
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja testen doe ik zeker niet meer. Ik ben erop voorbereid dat het fout is maar er zijn ook genoeg positieve verhalen dus geef het nog niet helemaal op.

7. Kiela

Kiela Lid

13 mrt 2013
    50
    0
    0
    Beste Joyce,

Ik ben zelf voor de laatste keer ongesteld geworden op 20 september. daardoor dacht ik tijdens mijn 1e echo op 5 november dat ik rond de 7 weken zou zitten. Op dat moment heeft de gyn me terug gezet naar 5 weken 5 dagen omdat die erg klein was. wel het hartje kunnen zien kloppen toen.

Vervolgens een week later op 12 november een echo gehad waarbij ik weer 3 dagen vooruit geplaats ben naar 7 weken 1 dag. Toen ook het hartje voor de eerste keer gehoord.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat ondanks dat een app aangeeft dat je een bepaald aantal weken bent hoeft dat niet te kloppen. Ik had namelijk een hele lange cycles en ben uiteindelijk op 7 oktober bevrucht. (ik weet dit zo exact omdat ik onder behandeling sta in het ziekenhuis en we telkens echo's krijgen om de rijping van mijn eicel te controleren).

Maak je niet drukker tot het moment daar is dat je een nieuwe echo krijgt want op internet kan je jezelf helemaal gek maken met informatie. Stress is echter een van de grootste dingen die je nu kan missen met je prille zwangerschap!

Succes en ik zal blijven duimen voor je!

8. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Hoe is het nu?

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Idd hoe is het?