7 weken maar het idee dat de kwaaltjes minder worden

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Eiffel, 20 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Gefeliciteerd Eiffel!

Hoop dat je met hulp alles kunt verwerken en toch kunt gaan genieten van deze zwangerschap.

2. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Wat fijn dat de echo's in orde waren :)

3. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd ! 😀

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Oh meiden zo herkenbaar....
    Ik heb al weinig symptomen, soms zere borsten, bolle buik Savonds en sneller vol zitten.
    Maar nu ineens is m'n plas niet meer fel geel en hoefde ik er vannacht maar 1x uit ipv 2/3x
    En dan denk ik; Oh jee....
    Heb 2 miskramen gehad en ik loop nu ook niet over van de aymptomen dus vind het doodeng

5. Eiffel

Eiffel Actief lid

22 mei 2015
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het blijft super eng idd.. Bij mij gaan de kwaaltjes op en neer.. Soms kan ik in de ochtend mijn bed niet uit van de misselijkheid en vandaag valt het weer mee.. Dan heb ik weer pijnlijke borsten dan weer niet.. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. Hoe lastig ook.. Gelukkig met 9 weken een goede echo.. Nu weer vol spanning voor de volgende.. Sterkte!

6. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik hoop het ook zo! Meer san hopen kan ik nu niet maar jeetje wat zit ik soms in de stress... Toch geen 3e keer mis? M'n intuïtie zegt dat t goed zit, m'n angst zegt; nee hoor dikke pech jij krijgt geen baby
    En die wil ik niet laten winnen....

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier net zo .... kwaaltjes gaan op en neer .... met 7 weken een goede echo gehad en geniet dan maar van de momenten dat er even geen kwaaltjes aanwezig zijn! Volgende week dinsdag tweede echo dan ben ik als het goed is 9 weken ... hopelijk weer een mooi kloppend hartje !

Deel Deze Pagina