Ik ben 7,5 week zwanger. Ik drink even veel als voor ik zwanger was maar ik moet minder plassen. Daar waar je hoort dat iemand 2x zoveel naar wc moet ga ik dus juist minder. De urine heeft normale kleur terwijl eerder ik ook zowat water plaste :O Sorry voor de info maar ben benieuwd of dit normaal is. Zou het er mee te maken kunnen hebben dat ik eerder vooral water dronk en nu meer limonade?
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn dochter helemaal niet meer moeten plassen en de plas was ook zoals normaal. Maak je geen zorgen, plas heeft verder geen invloed op je zwangerschap..
Ik hoefde tijdens mijn zwangerschap ook niet vaker te plassen. Eerder minder eigenlijk. Ik moest 'S nachts altijd wel 1 of 2 keer plassen en toen ik zwanger was niet meer. Vond dat wel prettig eigenlijk haha. Ik zou me daar dus niet te druk om maken.
Ik heb bij mijn dochter destijds ook niet veel hoeven te plassen, de hele zwangerschap niet. Op het einde ben ik misschien maar 2 keer in totaal een keertje in de nacht op moeten staan om te plassen. Nu bij nr. 2 blijf ik gaan. Dus het verschilt behoorlijk.
ik zit nu in mijn 7e week, hiervoor geen last gehad van meer plassen.. maar sinds een paar dagen moet ik zeker om de 3 uur naar het toilet (ook snachts ) Zou willen dat ik dat niet hoefde haha
Ik moest hiervoor dus 2x per nacht eruit en nu ineens minder en m'n plas is niet meer fel geel. Maak me dus ook zorgen. Jonge jonge waar je je allemaal geen zorgen km kunt maken...