Hoera, we krijgen (als alles meezit) een baby Eigenlijk ging het wel heeeel snel. We besloten afgelopen maart te gaan proberen, en het was meteen raak. Meteen goed ook, want ik teste al erg vroeg positief. Maar had dan ook meteen last van zwangerschapskwalen. O.a. Kotsmisselijk :s Ik hoop zo dat alles goed gaat.. Het voorlopig nog stil houden is wel heel lastig!
Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap ik was ook heeeeel erg misselijk! Eenmaal ik de 14 weken voorbij was had ik nergens meer last van, behalve de misselijkheid dan. Ik heb van de dokter Antimetil gehad voor misselijkheid. 100% op natuurlijke basis dus geen gevaar voor de baby, bij mij hielp het heel goed.
Hoi allemaal.. ik mag me ook bij deze groep aansluiten. Gisteravond een kv test gedaan en een duidelijke streep. Vanochtend cb test geeft ook zwanger aan 2-3 weken. Super blij natuurlijk maar ook onwerkelijk. Bij mij ook snel gegaan, eind jan gestopt, eerste cyclus 32 dagen en nu tweede ronde raak.. hopelijk is alles goed..maar daar gaan we gewoon vanuit
Wauw zo snel kan dus ook. Ook wel eens fijn om te lezen. Supergefeliciteerd jullie beiden. Stilhouden lijkt me heel moeilijk maar gelukkig kunnun jullie jullie blijdschap hier wel delen
Allemaal heel erg bedankt voor de felicitaties! Chrisx; ik weet niet of ik iets zou durven nemen qua medicijnen. 100% natuurlijk is helaas niet automatisch 100% ongevaarlijk. Maar ik zal er eens over lezen. Voor nu red ik het nog zonder kunstgrepen. Ilona88; jij ook gefeliciteerd! Zijn we rond dezelfde tijd uitgerekend
Proficiat!! Ook ik heb pos getest 2-3weken op cb nu wachten tot 28april vr bij de gyn.. hoop dat alles goed gaat!!
Nou als je zo beroerd ben zoals ik was, dan wil je wel iets hoor haha Heb het ook allemaal goed uitgezocht en het enige wat er in zit is gember. Gember helpt tegen de misselijkheid. Mij hielp het goed, het is maar een tip. En na twee weken ben ik gestopt met de pilletjes omdat het al veel geholpen had.