Hoi allemaal, ik ben een klein beetje bezorgd Mijn kleine is nu 6 weken, en tot nu toe gaat het allemaal super met mijn herstel. Alleen ben ik vaak misselijk(hoef niet te spugen maar gewoon dat gevoel) En soms wat last van mijn borsten. Ben vorige week gestart met mijn pil, ook heb ik al een paar keer sex gehad maar dit altijd dubbelcheck met condoom. Je gaat altijd meteen stressne van "het zal toch niet?" Maar de kans is eigenlijk 0 Wie herkend deze klachten? En na hoelang met de pil.. Durfde jullie weer zonder extra voorbehoedsmiddel? Ben er best huiverig over Alvast bedankt
Je bent best snel weer aan de pil gegaan. Maar wellicht heb je daar een reden voor. Ik ben na 3 maanden weer aan de pil gegaan en toen ook pas weer sex gehad. Dus geen extra voorbehoedsmiddel bij de pil gebruikt. Last van je borsten is wel normaal, kan komen van bv. Je lichaam moet die hormonen kwijt raken en net zoals je eerst ineen veel hormonen kreeg waar je misselijk of zwangerschapsdingetjes van kreeg heb je dat nu met het uitdrijven van die hormonen.
Ik dacht hoe sneller hoe beter, omdat het toch weer hormonen zijn. Na een maand heb ik weer sex gehad Maar de symptonen zijn dus vokkomen normaal bij het ontzwangeren!?
Ik heb geen ervaring maar het zouden ook bijwerkingen van (het starten met) de pil kunnen zijn. Wat betreft betrouwbaarheid. Als je op de eerste dag van je menstruatie met de pil gestart bent is deze direct veilig. Ben je op een andere dag gestart is de pil veilig na 7 dagen aaneengesloten gebruiken. (Tenzij de natuurlijk overgeeft nadat je de pil hebt ingenomen)
Ik herken het heel goed!!! Ik heb bij me jongste echt vreselijk last gehad van hormonen tijdens het ontwangeren, zo erg dat ik 2 x zwangerschapstest heb gedaan omdat ik dus echt dacht dit kan niet alleen ontwangeren wezen. Alle 2 negatief hoor, kan ook niet anders eigenlijk. Ik slik al jaren geen pil meer want ik kan niet tegen die hormonen die erin zitten, dus doen we het met condooms. Ik denk zeker dat je een 'klap' kan krijgen van beginnen met de pil, als het niet over gaat kan je altijd over naar wat anders. Nu is me dochter 1 jaar, en tijdens menstruatie heb ik er nog steeds last van zoals misselijkheid neerslachtig, moe, eetaanvallen etc Liever 100 x zwanger wezen, dan ontwangeren!!!