hoi allemaal Ik zit nu in week 7 na curettage en heb nog steeds geen ik wordt hier erg onzeker en ongeduldig van heb al een test gedaan maar die was negatief . En naar de gyn kan ik pas einde van deze maand Zijn er nog meer die zolang moesten wachten tot hun er weer waren Groetjes naomi
Kan 6 tot 8 weken duren is mij toen verteld. Ik werd na precies 8 weken weer ongesteld. Zal bij jou nu ook wel snel komen.. Maak je niet te druk.
Helaas heb ik 115 dagen moeten wachten! Op precies 1 week na duurde het bij mij 4 maanden eer ik ongesteld werd. Aan mijn banner kan je zien dat dit gisteren pas gebeurd is. Ik werd er ook moedeloos van. De test was negatief, maar het hormoon zat toch in mijn lichaam en ging maar heeeeeel langzaam uit mijn bloed. Ik had het "geluk" dat ik iedere week bloed moest prikken waardoor ik dus wel het verloop kon zien. Dus meid, het komt goed, echt waar. Het duurt alleen helaas wat langer.
hoi mariaatje Ik hoop dat het bij mij toch iets korter gaat duren maar was bij jou niet alles weg dan bij mij hebben ze nog niet 1x bloed geprikt . Je wil graag weer zwanger worden maar je kan niet verder dit is zo frustrerend . En ik denk dat het wel langer gaat duren dan 8 weken want tot op de dag van vandaag nog steeds geen eisprong gehad Groetjes naomi
Meid, ik hoop voor jou ook dat het niet zo lang gaat duren, het is zo frustrerend. Je wilt het nl afsluiten en het weer opnieuw proberen, maar dat gaat niet. Bij mij werd er bloed geprikt omdat ik eerst dacht weer zwanger te zijn, ik testte 5 weken na de curettage positief. Maar ik was zo stom geweest om na de curettage niet te checken of de testen negatief zouden zijn. Maar goed, 5 weken later dus positief toen mocht ik naar het ziekenhuis en toen was er natuurlijk niks te zien. Daarom moest ik bloed prikken en het hcg was toen 18. Toen was het nog onduidelijk of het van de miskraam was of van een hele prille zwangerschap, want hcg 18 kan ook een zeer prille zwangerschap betekenen. Dus daarom de week daarop weer prikken en toen was ie naar 10 gezakt. Omdat we inmiddels al zo lang verder waren besloten ze om het in de gaten te houden en iedere week te prikken. Aan 1 kant fijn, maar aan de andere kant heel verdrietig, want iedere week werd ik er weer mee geconfronteerd. De gyn heeft er geen verklaring voor. Misschien is er idd een ieniminie stukje blijven zitten. Op de echo was in ieder geval niks te zien. Ik hoop echt voor je dat je snel ongesteld gaat worden, ik duim voor je!
dank je voor de uitleg ik begrijp heel goed dat het fijn is dat ze je zo goed volgen maar aan de andere kant het ook heel verdrietig is om er iedere keer weer te horen dat het nog niet goed zit ik duim voor je dat je deze ronde gelijk zwanger bent je wacht nu al zo lang en dat het dan ook goed gaat Groetjes naomi
hier duurde het precies 61 dagen dus 3 maanden voor ik weer voor het eerst ongesteld werd. ik was gecureteerd na een zwangerschap van 11 wk en hierdoor duurde het misschien ook wat langer.
@ lovewinnie dan kom ik al aardig in de buurt zit nu op dag 51 maar heb tot op heden nog geen eisprong gehad volgens mijn temp niet en de ov testten ook niet wel in de buurt ben nu maar weer teunisbloemolie gaan slikken misschien help dit Groetjes naomi
Ik heb 4 maanden moeten wachten op mijn eerste menstruatie. Wat een geduld moet je hebben. Ik valt me erg zwaar. Ook is mijn cycles volgens mij nu langer dan voor de curretage.
He fluiter, jij ook 4 maanden! Ik ook. Wat een geduld hebben we moeten hebben he! Ik ben nu eindelijk ongesteld geworden en hoop maar dat mijn cyclus het nu goed oppakt. ff afwachten nu!
Ik had altijd een cycles van precies 30 dagen. Ik had vorige week ongesteld moeten worden. Pas vandaag heb ik bloedverlies. Dacht even dat ik zwanger was. Maar dus niet. Oooh het valt me zo tegen, en af en toe ben ik het helemaal zat. Alle hoop nu op de volgende cycles. @Mariaatje: jij ook suc6 deze maand.
@ fluiter jij ook al zo lang moeten wachten inderdaad wat moeten wij vrouwen een geduld hebben ik had normaal een cyclus van 25 dagen @mariaatje er zijn er helaas dus nog meer die zolang moeten wachten En dan zegt de gyn tussen de 4 en de 6 weken ze kunnen beter zeggen tussen de 4 weken en 4 maanden. Want mijn vriend wordt gek van mijn
Er zijn er idd meer die zo lang moeten wachten. Het is niet uitzonderlijk dus jammer genoeg. Het is gewoon echt niet leuk, je wilt graag weer zwanger worden en dan "kan" het niet. Bah. Maar ik hoop echt dat het bij jou sneller komt meid!
hoi meiden nou een tijdje niet geweest maar er is hier nog steeds geen verandering morgen mag ik naar de gyn en hoop dan meer te weten te komen zit nu op dag 73 dus ook al aardig lang zonder groetjes naomi
Dus ik ben niet de enige bij wie het zolang duurt. Ik wil ongesteld worden! (Nooit gedacht dat ik dat ging zeggen trouwens...)
Ik ben gisteren gecurreteerd en heb echt héél véél bloedverlies gehad tijdens de curretage en nu ook nog best veel, meer als bij een normale menstruatie. Is dit nu een menstruatie of moet ik dit nog bij de curretage rekenen? De gynaecoloog had ons verzocht eerst weer over 10 dagen aan de pil te gaan tot eind december 2008 zodat we alles kunnen verwerken en mijn lichaam zich goed kon herstellen daarna gaan we het weer proberen en hopelijk mogen we dan wel zwanger blijven van ons 2de kindje...
ik heb na mijn MK nog een dikke week hevig gebloed, meer dan bij normale menstruatie, de 2 week was het veel minder en de laatste dagen bruine afscheiding tot het volledig gestopt was. Ben nu al een week helemaal schoon. Het is normaal dat je nog blijft bloeden maar het mag niet erger worden. Het moet elke dag beetje minderen. Sterkte meisje..
De nabloeding is ineens weg Schrok ervan, maar de gynaecoloog zei dat het zo weer kon beginnen of dat het nu afwachten is tot mijn eigen menstruatie. Dus ik hoor nu ook officieel bij de "wachtenden" onder jullie, ik hoop ook dat het niet zo lang gaat duren zodat we weer verder kunnen gaan proberen voor alsnog een 2de kindje