7 weken na curettage nog zo positief!

Discussie in 'Miskraam' gestart door ijsbeertjes, 23 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hi iedereen,

ben 8 augustus gecuretteerd bij een zwangerschap van 6 weken en heb nog steeds een "dikke" streep. Ik heb eergisteren ook getest maar heb niet het idee dat deze oploopt.

Iemand enig idee? Is het oud HCG? Kan het dan nog wel zooo positief zijn of is het omdat er misschien nog oud zwangerschapsweefsel in de baarmoeder zit, wat er eigenlijk uit zou moeten zijn? Ik hoop op een nieuwe zwangerschap natuurlijk, maar some how denk ik niet dat het is :(

Liefs,

een zeer verwarrend en gefrustreerd persoon :(

Bijgevoegde bestanden:

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Gecurreteerd bij 6 weken? Of was t vruchtje gestopt met groeien bij 6 weken. Kun je opnieuw zwanger zijn? Al ongesteld geweest?

3. ijsbeertjes

10 feb 2014
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor je reactie.

Het hartje klopte niet meer bij 6 weken en 2 dagen daarna had ik de curettage.

Ik heb zelf een hele onregelmatige cyclus door PCOS, maar de dagen na de curettage had ik weinig tot geen bloedverlies. Alleen wat bij het vegen.

26 augustus had ik meer bloedverlies, dat hield ongeveer 5 dagen aan. Maar weet nou niet zeker of dat nou mijn menstruatie was.

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zijn dit de eerste testen na de curretage of heb je tussendoor ook nog getest? Het zou goed een nieuwe zwangerschap kunnen zijn, maar soms blijft er toch wat restweefsel achter wat ze niet met de echo kunnen zien wat toch die positieve test geeft.

Als je het niet vertouwd, dan zou ik toch contact opnemen met de gyn.

Deel Deze Pagina