Bruinverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Nino, Jan 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nino

Nino Bekend lid

Feb 1, 2011
    863
    0
    16
    Pedagogisch medewerker
    Hoi,

Na veel en lang knokken ben ik nu met hormooninjecties zwanger. Vandaag ben ik dan 4 weken en 6 dagen. Heb zondag een beetje roze afscheiding gehad, maandag niets en gister en vandaag weer licht bruinverlies. Maak me echt enorme zorgen. Is dit een teken van een miskraam? Ik had maandagmiddag een test gedaan en daar had ik een duidelijke streep. Vanmorgen deed ik een test van hetzelfde merk (kruidvat 2 voor 5 euro). En die was niet donkerder. Lijkt zelfs iets lichter. Digitale test van cb geeft aan zwanger 2-3.
    Heb niet echt buikpijn, maar meer een trekkend gevoel in m'n onderbuik.
    Iedere keer als ik plas zit er wel wat bruin bij. Heb ook nog wel doorzichtige afscheiding. En soms een bruin stukje (sorry hoor :))
    Ik ben zo bezorgd!! Wat kan ik nu het beste doen?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Nino,

je kunt niets doen. Het is een natuurlijk proces en je kunt alleen maar afwachten en even geen seks hebben Daar kun je namelijk ook een beetje bruinverlies van krijgen. Het heeft hoogstwaarschijnlijk met de innesteling te maken gehad. Zekerheid krijg je nooit, maar dit komt vaker voor.

Groeten Brigitte

Share This Page