Zwemmen 3 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joosje, 2 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hee mede mama's!

Vraagje, welk zwembandje gebruiken/gebruikten jullie om te gaan zwemmen met jullie kindje toen ze 3 maanden waren?

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    De Swimtrainer.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Niets. Gewoon lkkr tegen je aan houden. Zo jong niet in n zwemband doen, het nekje is nog niet sterk genoeg om het hoofdje goed overeind te houden.

4. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook nog niks... je kunt ook nog maar zo kort met ze het zwemwater in...

pas vanaf 4,5 in de swimtrainer (rode) en dat vindt hij wel ontzettend tof nu!

5. hip1983

hip1983 Fanatiek lid

20 nov 2010
    3.123
    0
    0
    limburg
    We hebben die gele step A band, maar daar past ze siinds een half jaar pas redelijk in. We houden haar meestal vast en dan lekker door het water drijven. Met 3mnd ben je na een half uurtje max toch al uit gezwommen. Is erg vermoeiend voor die kleintjes.

Veel plezier!

6. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Swimtrainer met 10 wkn gedaan, heerlijk vond ie het

7. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Toevallig vorige week voor de eerste keer gaan zwemmen, gewoon lekker in mijn armen! 2 keer 5 minuten hoor, anders is het al snel te koud!

8. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Hier ook geen band tijdens het zwemmen

Juist niet tegen je aan houden, daar worden ze juist koud van.
    Van je af houden, met de schoudertjes onder water houden en zorgen dat ze in beweging blijven!!

Ja ja, deze moeder doet aan babyzwemmen :D

9. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Hier ook babyzwemmen... Echt aanrader!

Kindje onder de oksels vast houden duim gezichtskant en rest vd vingers rug zijde en open laten staan... Zo zijn ze vrij en hangen ze in je handen

10. Joosje

Joosje Actief lid

18 okt 2012
    111
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor alle reacties! Baby's zwemmen wil ik inderdaad mee gaan beginnen. Maar wat ik zelf al het prettigst vond, lekker tegen mama aan ;). We gaan lekker zwemmen op vakantie :) in het warme binnenbad.

11. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Je mag gaan zwemmen na de eerste inentingen. Niet te lang etc, maar dat merk je over het algemeen snel genoeg aan je kindje. Lekker hydrofiele luiers mee en omslagdoek, misschien een makkelijk omslagrompertje om even aan te doen. En niet te vergeten een babyband! (Maar ben daarin erg strikt door mijn verleden als badjuf: kan gruwelijk misgaan door onwel worden van jezelf bijv).

12. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Nu ik dit lees, wil ik ook gaan zwemmen!!

Maar ze mogen toch niet in het "grote mensenbad" lijkt me, toch? Ik bedoel... zo zonder luier...

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik had een wetsuit. blijven ze iets langer warm in en kan je dus wat langer met ze zwemmen

Deel Deze Pagina