7 weken overtijd, zwangerschapsverschijnselen wanneer testen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Priscilla01, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscilla01

    27 jul 2007
    15
    0
    0
    Goedemiddag,

    ik zit hier in onzekerheid, misschien kunt u me helpen. Ik zal het uitleggen.

    Ik ben 6 juni gestopt met de pil, 9 juni werd ik ongesteld. Ongeveer twee weken later heb ik het idee gehad dat ik een eisprong had (beetje witte afscheiding). Dus wij hebben flink geklust in die periode. Ongeveer 10 dagen daarna heb ik 2 dagen wat bloed verloren (rood/bruin). Ik begon in deze periode ook misselijk, licht in mijn hoofd te worden. Daarna moest ik naar 5 dagen ongesteld worden, maar niks. Toen kreeg ik witte afscheiding, melkachtig. Na 5 dagen overtijd heb ik test gedaan negatief, 11 dagen overtijd weer negatief. Nu bijna 3 weken overtijd durf ik geen test meer te doen. Ik heb sinds 1,5 week ook pijn in liezen en bij het schaambeen. Ook in mijn onderbuik een zeurend gevoel.

    Bij mijn eerste zwangerschap, ben ik gestopt met de pil en ik had gelijk een regelmatige cyclus. Ik voel me zoals mijn eerste zwangerschap in de begin weken.

    Zak ik nu een test doen? Maak het uit wanneer ik de test doe, 's morgens of overdag? En als de test negatief is ben ik dan echt niet zwanger of kan het zijn dat er nog teweinig zwangerschapshormoon in mijn lichaam zit?

    Volgende week zaterdag moet ik ongesteld worden en ben ik 4 weken overtijd (eventueel).

    Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord.

    Een onzeker mutsje. :rolleyes:
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi priscilla,

    het is normaal dat je cycles onregelmatig kan zijn na het stoppen van de pil. De verschijnselen die je hebt kunnen ook te maken hebben met het ontpillen. Ik zou het weekeinde even afwachten word je dan niet ongesteld dan kan je een test doen is deze negatief kan je altijd even naar je huisarts voor advies.

    Groetjes imke
     
  3. Priscilla01

    27 jul 2007
    15
    0
    0
    Hoi,

    ik ben vandaag ongesteld geworden. Niet erg hoor, ik weet nu waar ik aan toe ben. Die kleine bloeding die ik gehad heb, was dus gewoon een ongesteldheid. Dit is precies 28 dagen geleden.

    Op naar de volgende ronde! :D

    Bedankt trouwens voor je antwoord.

    Groetjes Priscilla
     

Deel Deze Pagina