Afgelopen woensdag ( onze trouwdag) verlor is s'avonds ineens wat bloed. Met spoed het feest verlaten om de vk te bellen en met de angelsound het hartje te luisteren. Gelukkig was alles goed, maar de schrik zat er flink in. Nu gisteren avond ineens weer bloed en ook veel oud bloed. Waar kan dit vandaan komen? Met beeb is alles zo te horen goed. Gemeenschap of harde ontlasting is het niet geweest. Kan het komen door hard hoesten of is dat niet mogelijk? Morgen ochtend naar de VK
hoi dat is schrikken he, als je bloedverlies heb. heb ik zelf vorige week ook gehad. en gelukkig was het achteraf niets bijzonders maar ze hebben me toen ter obsivatie in het ziekenhuis gehouden. ze hebben allerlei onderzoeken gedaan en met de beeb was alles in orde! dus ik zou echt duidelijk zeggen wanneer en hoeveel bloedverlies je had tegen de vk. succes!!!
Ja dat vertel ik haat zeker. Het is vreselijk schrikken. Denk je net die enge weken voorbij te zijn en dan dit gelukkig was het bij jou ook niets en gaat het met beeb goed
ik heb vorige week in het ziekenhuis gezeten door bloedverlies ik heb met 12, 16 en 19 weken een flinke bloeding gehad en nu had de verloskundige zoiets van nu wil ik het verder laten onderzoeken maar ze kunnen niks vinden alleen dat ik een super gevoelige baarmoedermond heb.daar is niks aan te doen alleen voorzichtig zijn met gemeenschap en als ik harde ontlasting heb.Ik zal er de rest van de zwangerschap last van houden het is niet fijn maar het is niet anders.Ik zou aan de verloskundige vragen of ze je doorstuurd naar het ziekenhuis dan heb je zekerheid.
Dank je wel voor je antwoord Vickie. Vervelend dat je het zo veel hebt gehad. Ik heb gelukkig steeds een klein beetje. Wel telkens na hoesten of iets hardere ontlasting.
Hebben ze je baarmoedermond ook opgemeten. Ik had namelijk ook steeds bloedingen in mijn zwangerschap, dat begon met 12 weken. Met 22 weken weer, dus weer naar de gyn en bleek dat ik ontsluiting had door een verzwakte baarmoedermond.
Ik denk dat deze reactie voor mij was.Dat hebben ze allemaal gecontroleerd en alles was in orde.Ze hebben eerst een band om mijn buik gedaan om te kijken of ik harde buiken had, een inwendig onderzoek en als laatste een echo via de buik en inwendig en dat was allemaal in orde.Er is bij het inwendig onderzoek alleen vastgesteld dat mijn baarmoedermond super gevoelig is.