Nou, je hebt genoeg gehoord dat het dus wel mogelijk is. Probeer toch rustig je termijn echo af te wachten, eerdere echo's zeggen echt niks en hoe later de echo is, hoe leuker het is om te zien. Plus dat er dan minder tijd tussen de echo's zit, want onzeker blijf je helaas nog de hele zwangerschap.
ik heb met 8w2 dagen een pretecho gedaan bij de 1e zwangerschap, omdat ik niet meer kon wachten . Maar het duurde zo'n 20 (!!!) minuten, voordat ze eindelijk ons ukkie gevonden had. Inwendig kun je je kleintje gewoon niet missen. En dat kan uitwendig wel. Mogelijke oorzaken zijn al genoemd. Maar hoe je het ook went of keert, het blijft nu gewoon eng deze periode. Heel veel sterkte met wachten!
Hoi,ik heb zaterdag een uitwendige echo gehad,was proefkonijn voor echoscopiste in opleiding,en er was bij mij niets te zien..Toen inwendig,en wat bleek,onze boon zat heel diep in een hoekje weggekropen,helemaal achterin......Dus meid houdt moed,ze zien dus niet altijd wat met een uitwendige echo.....Succes met wachten op je termijn echo,het komt goed!
Bij mij lagen mn darmen ervoor dus hebben ze een inwendige echo gedaan met 9 weken nog en mn blaas was ook leeg. Over 3 weken terrug komen en dan waarschijnlijk uitwendig..
Hoi Hoi! Ik wou eventjes melden, ik heb vandaag een echo gehad en dit keer was er hartactiviteit te zien . Volgens de gyn zit ik nu op 5.5 weken inplaats van bijna 9 weken. Misschien heb jij net als ik een late innesteling gehad waardoor het nog te klein was om te zien! Ik was ook zo bang deze week, maar nu stelt het mij wel gerust. Hiermee wil ik dus zeggen dat je echt niet altijd meteen alles hoeft te zien en er ook een kans is dat je minder lang zwanger bent dan je dacht net als ik! Sterkte!