dit klinkt zo bekend. Ook ik maakte me zorgen en deed met 7wkn een test (dacht dat ik 8 wkn was) en deze was heeeeeeeel licht. Schoot in paniek. Daarnaast had ik buikpijn, en meteen vk gebelt. Vertelt over buikpijn en die middag meteen spoedecho gehad. Ik bleek ook zwanger te zijn van een 2ling, ook 2 knipperende hartjes. Heel raar... Krijg maandag echo bij de gyn, om te kijken wat voor 2ling het is, maar ziet er uit als 2 eiig bij mij.
fijn dat je het herkent.. met 5 weken had ik gewoon een super test, de test lijn was stukken donkerder dan de controlelijn, en met 7 weken opeens was de test lijnt stukken lichter, ik schrok me een hoedje.. de vk kon er ook niet veel van maken.. misschien dat bij een 2ling rond deze tijd het hcg sneller naar de placenta trekt ofzo.. ik krijg ook over 4 weken weer een echo, om nogmaals te bevestigen dat het een 2ling is en dan moet ik ook overstappen naar de gyn
o lekker hi hi meis geniet er van hoor en zo leuk een 2ling en niet meer schrikken van die test lekker genieten van je 2 mooi kindjes...