Hallo Allemaal, Ik ben 12 dagen geleden geinsemineerd in een kliniek. As zondag zou ik als ik niet ongesteld heb een test mogen doen. Nu voel ik al wel wat pijntjes wat op ongesteldheids pijntjes lijk, maar ik hoord eook van de kliniek dat dat ook te maken kan hebben met de nesteling kan dat kloppen? Dat het niet perse ongesteldheid hoef te zijn, maar dat het ook de nesteling kan zijn en dat ik misschienw el zwanger kan zijn? Graag hoop ik op reacties die dit gevoel kennen. Groetjes
Kan allebei. Ongesteldheidssymptomen lijken erg op zwangerschapssymptomen. Kortom, symptomen zeggen niks. Bij beide zwangerschappen dacht ik zwaar ongesteld te gaan worden, zo'n kramperig zeurend gevoel in mijn onderbuik. Maar ik bleek dus zwanger. Hoop dat je zwanger bent. Laat je het ons ook even weten als je getest hebt?
Jah dat zal ik zeker doen... We zijn al aantal maanden bezig ermee, maar helaas nog geen resultaat Maar de volhouder wint.. Dus ik begrijp eruit dat je ook zwanger kan zijn, met ergere ongesteldheids symptonen..
ik dacht ook zeker te weten dat ik ongesteld werd, exact dezelfde krampen. vond het alleen raar dat ze 3/4 dagen voordat ik ongesteld moest worden al begonnen, dit had ik normaal nooit. Bleek ook zwanger te zijn
hadden jullie dan de hele dag door kramapen want ik kan vanochtend wat krampjes en nu heb ik nergens meer last van
Bij mij was het af en aan... soms even krampjes soms even niet. Ik zou de moed nog niet opgeven als ik jou was!
nee dat doe ik zeker niet, ben geen opgever Ik ben 12 dagen geleden geinsemineerd in mijn kliniek, zou ik vandaag kunnen proberen om een test te doen?
Het is inderdaad een komen en gaan van deze krampjes of krampen. Bij mij deden ze soms echt zeer. Ik heb de innesteling echt duidelijk gevoel. Er stroomde een fijn gevoel door mijn aderen en voelde steekjes rondom mijn baarmoeder. Ik zie je pb tegemoed, maar moet nu helaas weg! Maak je niet te druk!